Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Rykte om en Svensk Kite Tour…
- 
Jag måste hålla med ”snurran” i detta. Mina erfarenheter av arr. event är: Inga problem med sponsring 
 Otacksamt när vinden uteblir 6 helger i rad o allt måste ställas in pga vinter
 100 personer lovar att hjälpa till
 Blir hög kvalite på åkarna
 Det brukar vara finfina priser
 Allas humör e på topp
 3-5 hjälper till
 Jobbigt när folk skriker efter besked på om det blir något eller inte
 Om man hade kunnat se in i framtiden kunde man valt ett datum med 10m/s o satsat stenhårt
 En bra fest på kvällen är ett måste annars kommer bara 12 grymma åkare o ingen mer.
- 
Pjoter, du tänker nog på RV2 (2009) och då var inte jag med och fixade. RV1 däremot hade vi två reservhelger och fick nätt och jämnt vind på sista helgen. På första helgen hade vi en fest inplanerad som vi körde på trots att tävlingen sköts upp och då vinden svek fick det bli andra aktiviteter istället. ([ame=”http://0108dev.surfzone.se/forum/showpost.php?p=499765&postcount=353″]www.Surfzone.se – Visa ett inlägg – Rendez-vous i Varberg[/ame]) Generellt sett tycker jag det är kanonbra att summera vad som varit bra och dåligt med ett event så man kan korrigera dåligheterna till nästa påhitt. Jag har för mig att RV1 resulterade i en förbättringslista som ligger och skvalpar i någon tråd. 
- 
Roland: Haha, de va en fet tävling de! 🙂 Sourra, jäklar ja, det har ju varit två RV som jag missat. Hade totalt glömt bort den första. Jag tror vi pratar om rätt olika grejer faktiskt. Med tour tänker jag ett stort steg upp från dom softa hängarhelgerna vi har nu med en tävling som ursäkt för att umgås. Ett koncept jag tycker är skitkul då alla mer eller mindre kan va med å tävla för skoj skull. Det jag tänkte/trodde skulle dra igång iår var en tour i stil med vissa utrikiska. Där man har en fetesponsor typ volvo, saab, sydkraft som pumpar in pengar för att få sjyssta reklamfilmer mm. En sån tävling bygger ju på god planering och spikade datum på varje tävlingsplats. Dit drar man gäståkare å grejer. Enligt mig tråkigare för oss vanliga gubbåkare som inte alls platsar in i den ligan men är ändå riktigt kul att se på. Jaja, de blir som de blir av de hela. förhoppingsvis blir de iaf mer surf än tävlingar iår. 
- 
I will do an event down here this summer, I have the spare time, why the hell not, cant be that hard…. HL are you in? 
- 
Det planeras just nu in en ny gren på eventet, gyttjebrottning mellan Pjoter och Sourra! 🙂 
- 
I syfte att avskräcka de horder av åskådare som väntas till eventen? 
- 
ölandstoken;599753 wrote:Det planeras just nu in en ny gren på eventet, gyttjebrottning mellan Pjoter och Sourra! 🙂Det får nog bli pennfäktning i så fall 
- 
ölandstoken;599753 wrote:Det planeras just nu in en ny gren på eventet, gyttjebrottning mellan Pjoter och Sourra! 🙂Sa vem organiserar vadslagningen? 
- 
Gillar att sourra har släppt den där bror duktig attityden, Kick ass e mer underhållande….. 
- 
jag är lätt på o kitar för det är fan roligt puss på er 
- 
ölandstoken;599753 wrote:Det planeras just nu in en ny gren på eventet, gyttjebrottning mellan Pjoter och Sourra! 🙂Kan man föranmäla sig till den grenen och kommer den vara med varje år? 
Logga in för att svara.