Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › S-4444.com uppdaterad fran Elyaque
-
S-4444.com uppdaterad fran Elyaque
Publicerad av Oregistrerad på 10 mars, 2008 vid 15:52Richard Strom och Stefan Eriksson fran Surfsession.se har kommit ner och vi har fotat i nagra dagar. Se nagra av bilderna pa min hemsida http://www.s-4444.com under fotogalleriet. Fler bilder kommer att dyka upp pa surfsession.se sa smaningom.
Kor jarnet!!
/
Niklas Strahlen
S-4444svenne svarade 17 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 13 Svar -
13 Svar
-
Knatte
Gäst10 mars, 2008 vid 16:00Kvällskorten som måste vara tagna med blixt var ju riktigt grymma 🙂
-
fatta vad man längtar tillbaka dit. dra åt helvete med plugg och karriär….nu vill jag ut och resa..
-
@Knatte 450884 wrote:
Kvällskorten som måste vara tagna med blixt var ju riktigt grymma 🙂
riktigt feta, taget med extra blixt?
-
Knatte
Gäst10 mars, 2008 vid 19:19@simpa 450895 wrote:
riktigt feta, taget med extra blixt?
Extra lös blixt kan det vara, men troligare med en fet blixt tillbehörsblixt på kameran. En dyrare sådan blixt borde kunna lysa upp tillräckligt för dessa kort:cool2:
Men det blir ju så jäkla fräckt med blixtkort i solnedgången:tongue: -
Knatte;450920 wrote:Extra lös blixt kan det vara, men troligare med en fet blixt tillbehörsblixt på kameran.
Det måste vara en väldigt utdragbar blixt eftersom den slår från höger. De kanske har en jättestor bouncer. 😉
-
@Oregistrerad 450883 wrote:
Richard Strom och Stefan Eriksson fran Surfsession.se har kommit ner och vi har fotat i nagra dagar. Se nagra av bilderna pa min hemsida http://www.s-4444.com under fotogalleriet. Fler bilder kommer att dyka upp pa surfsession.se sa smaningom.
Kor jarnet!!
/
Niklas Strahlen
S-4444Störd airflaka där du!
-
Är bilderna photoshoppade? Riktigt fina bilder med bra skärpa och action
-
Knatte
Gäst11 mars, 2008 vid 12:14@Spray 451032 wrote:
He,he.. Vågar inte uttala mig om dessa bilder längre, med tanke på min blixtmiss:cool2:
-
Oregistrerad
Gäst13 mars, 2008 vid 15:57Bilderna är inte photoshoppade!
mvh
Ström@Spray 451032 wrote:
-
ahh lägg av mannen du e ju fan photoshop master.. snygga bilder som vanligt
Visst kör han med extern blixt och den e trådlös.
Var med förra året när Richard hade en fotosession vid just detta spotm, det var riktigt intressant.
Fick klicka lite själv med hans feta kamera. sjukt fina bilder dessvärre har man inte råd med en sådan kamera själv.. kan det vart en cannon 4D.Ser fram emot att det kommer upp lite goa pics på Rambo å Andreas med ..
-
Oregistrerad
Gäst19 mars, 2008 vid 13:53Inget photoshop faktiskt eller inte mer än vanligt som man gör med alla bilder!
Visst e photoshop ett bra verktyg men du vet att jag försöker få så bra som möjligt direkt i kameran. Blir lite segt at photoshopa 3500bilder i så fall 🙂
Kameran e en eos 1D
Till fotografen -Vilken fin bild, vad har du haft för kamera?
Till författaren -Vilken bra bok, vad har du haft för skrivmaskin?🙂
Snart kommer de upp bilder på surfsession.se !!!!
mvh
Ström@DanneMan 451734 wrote:
ahh lägg av mannen du e ju fan photoshop master.. snygga bilder som vanligt
Visst kör han med extern blixt och den e trådlös.
Var med förra året när Richard hade en fotosession vid just detta spotm, det var riktigt intressant.
Fick klicka lite själv med hans feta kamera. sjukt fina bilder dessvärre har man inte råd med en sådan kamera själv.. kan det vart en cannon 4D.Ser fram emot att det kommer upp lite goa pics på Rambo å Andreas med ..
-
Oregistrerad;452759 wrote:Till fotografen -Vilken fin bild, vad har du haft för kamera?
Till författaren -Vilken bra bok, vad har du haft för skrivmaskin?Klockren kommentar! 😀
Länge leve Lomo!!!
Logga in för att svara.