Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › S-SO Sthlm Tisdag ser bra ut, var är bra då?
-
S-SO Sthlm Tisdag ser bra ut, var är bra då?
Publicerad av anonym-anvandare på 23 juni, 2003 vid 15:03Ser ut att kunna bli bra drag imorgon, jag och några polare ska ut någonstan hela dagen imorgon, södra sthlm ser bäst ut men vart? Har ni några sköna tips!
Tjohooo imorgon ska det surfas
sinclair svarade 21 år, 10 månader sedan 9 Medlemmar · 20 Svar -
20 Svar
-
Funkar Björkvik vid S-SO eller måste det dra mot SV för att det ska vara bra? Torö känns lite väl hårt för en av killarna vi har med,
F
-
Skälåker funkar väl på sydost om jag inte är helt ute och cyklar. Har för mig att sist det bar av vid skälåker så var det just S-SO.
-
Det ligger vid Gålö. Kolla in på Gulasidorna.
Vid närmare eftertanke så kan det vara så att Skälåker funkar bättre på O-NO. Björkvik funkar troligen bättre eller Erstaviken? Är det ren SO som gäller för Erstaviken? O-SO borde funka det med antar jag.
-
erstaviken har vi aldrig kört vid men det känns inte så sexig, vill hitta lite mer öppna ytor så det lutar åt Björkvik, ska du ut och köra?
F
-
Helt rätt Jeppe. O NO eller till och med N, men absolut inte SO.
Om man skall köra SO på Gålö så är det Oxnö som gäller.
Sen är det väl så att Björkvik funkar på SO också.Johan
-
Varför inte skanssundet, då ser man nästan till kära fituna… någon som ska till skanssundet imorrn?? om JA, skriv gärna ett inlägg här, jag e på!!
-
Hmmm, vad sägs om Näsby park mitt på dan, skulle kunna funka….
-
Hallå där Jeppe…….blir nog Skälåker eller Oxnö (beroende på om det är SO eller NO, ska vrida upp enligt SMHI) idag på em….edume?
-
Ja kanske det?
Kan nog komma ifrån i hyffsad tid. Vi hörs via luren.
-
näsbypark, ja ,tänkte jag oxå på… just nu så rör sig knappt träden så jag funderar på kapellskär men det e lite längre att åka, hmm(bor 3 min från näsby) fast jag vet inte, orkar inte åka till kapellskär om det inte blåser… nån som vet?? mvh Jeppe
-
Jag trampar iväg till fågelöudde.. Hoppas på lite vind där iaf… Enligt foreca ska det ju bli ostligt 10 m/s och då funkar fågelöudde utmärkt..
ses där om ni kommer…
/anders
-
Just nu ca 10 m/s rak ostlig, Jag tar en sväng ut till kapellskär efter jobbet är där runt 16,30
”Hoppas på lite afterwork surf”
Logga in för att svara.