Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Så jäääävla offtopic men AAAAAH va man skrattar
- 
		Så jäääävla offtopic men AAAAAH va man skrattarPublicerad av tomp89 på 25 mars, 2009 vid 18:42[YOUTUBE]http://www.youtube.com/watch?v=_k15spfVV8g[/YOUTUBE] ni har säkert hört denna men AAAAAAAAAAAAAAAAHHHHAHAHAHAHHAHA va bal den e…om det är någon som borde få en aloha här i världen så är det den killen som försöker hahaha tomp89 svarade 16 år, 7 månader sedan 9 Medlemmar · 13 Svar
- 
			13 Svar
- 
Men tjena.. Hoppas inte det där var en seriös svenska-övning. Många av meningarna går knappt att upprepa:tongue: Det lär inte vara steg 1 iaf. Schyst klipp hur som helst:smile: 
- 
nänänä sam…galet bra humor tycker jag och jonas hehe jag kan tänka mig skotten prata typ så hehe 
- 
haha I dont speak swedish half as good as this dude lol its official.. swedish is space language 
- 
SFI?? isnt that for people that dont have anything else to do? I am in here reading swedish everyday goddammit! 
- 
hahahahah riktigt bra 
 ”its an honor to smack your parrot on its ear with your oar”
- 
Chuckey;537681 wrote:hahahahah riktigt bra
 ”its an honor to smack your parrot on its ear with your oar”eller hur^^ klockren humor 
Logga in för att svara.