Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Så kan det gå…
- 
		Så kan det gå…Publicerad av samhansson på 2 augusti, 2009 vid 14:09SNICKAR JÄVEL! gött med custom SUESIAS crash151 svarade 16 år, 2 månader sedan 14 Medlemmar · 19 Svar
- 
			19 Svar
- 
debkåusf;563451 wrote:Har sett den där på raggart-shirts. Men e de surf?njaBah, klart det är surf! Brädan va ju snygg som få! 
- 
Tycker det är en skymf mot oss djupt troende surfare. Prova föresten att göra något liknande med den där profeten Mhamed 
- 
SamHansson;563440 wrote:SNICKAR JÄVEL!gött med custom SUESIAS Va det inte hans farssa som va snickare? Skit samma cool bräda 
- 
SamHansson;563440 wrote:SNICKAR JÄVEL!gött med custom SUESIAS E den avsedd för en ny tävlingsgren (”How low can you go?”), eller vad gäller det? Glocalnet känns högt jämfört med detta. Synd på en snygg bräda. /varken troende, kristen eller medlem i svenska kyrkan 
- 
Snygg? Ja! Smakfull? Nä, men det är nog inte meningen heller 😀 När få vi se en Suecias- ”Förbannade måsar” eller en Suecias – ”Kitesurfare gör det i vattnet”? 
- 
Vogon Jeltz;563496 wrote:Tycker det är en skymf mot oss djupt troende surfare.Prova föresten att göra något liknande med den där profeten Mhamed haha… självmordskitesurfare väntar… 
- 
Gadget;563908 wrote:haha… självmordskitesurfare väntar…Satt och spånade på vad det skulle stå över han… 
 Men tyckte det var bäst att ”don´t go where”, så det inte blir som med rondell hundarna. Liv i luckan…
- 
Förövrigt så är jag snickare och Jesus måste ju vara vårat skydds helgon. 
 Om man tittar på min avatar bild så ser man törne kronan sticka upp i vänstra hörnet. Så har jag alla 10 fingrar kvar också.
- 
Att kalla sig snickare för att knåpa ihop ett skabbigt kors tycker jag verkar löjligt 
- 
Glömm det med religon! det är ”the greatest lie ever told” ! http://www.zetgeistmovie.com 
 [ame=”http://video.google.com/videoplay?docid=-594683847743189197″]Zeitgeist, The Movie – Remastered / Final Edition[/ame]
Logga in för att svara.