Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Saknad Tablas i JP
- 
		Saknad Tablas i JPPublicerad av bronze på 9 september, 2007 vid 15:42Tablas 138×38 Grå ovansida vit undersida, kromade fenor. Låg i vattnbrynet sist jag såg den men var borta när jag skulle hem. Kan väl iofs ha sköljts ut och farit downwind….Nån som sett den?, ring 0768-595550, hittelön! 
 /Martinnilsson svarade 18 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
- 
			7 Svar
- 
Jag såg en kille stå i vassen till höger (sett från vattnet) om riggninsytan i vanliga kläder med en bräda. Om det var han som plockade med brädan så måste ju nån sett när han gick därifrån? 
 För jävligt i såfall!
- 
Var du inte själv borta i vassen och snackade med killen som satt där? 
 Han cyklade i alla fall men la inte märke direkt till om han hade nån bräda när han stack!
 Nu vet jag varför jag alltid tar med mig upp min bräda och lägger den på draken!
 Hoppas att den dyker upp!
- 
Jo, fast han jag snackade med kom bara 10 min tidigare coh satt och plåtade fåglar så vid det tillfället hade jag ingen anledning att tro nåt ont om honom….Nu börjar det vanliga fågelskådarhatet att flamma upp igen… Som sagt Grå ovansida, Vit undersida, Kromade tekknosport fenor, Tekknosportbindningar och inget handtag. Om nån ser den så ring 0768-595550 så skall ni få se att en välplacerad hagelsvärm kan funka lika bra på fågelskådare som fåglar! /Martin 
- 
Här är i alla fall en bild på brädan ifall nån skulle få syn på den! 
- 
asså för mig ett under att tappa sin bräda där det är 20cm djupt! va fan sysslar ni med? 
Logga in för att svara.