Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Säljer drakar för alla tillfällen.
-
Säljer drakar för alla tillfällen.
Publicerad av kasimir på 3 september, 2007 vid 20:47Nu är det dags att köpa grejer!
Jag läggen ner kitesurfingen för en karriär som proffesionell myrsloksdressör.Har du ingen höstkite, sommarkite, vårkite, vågkite eller dylikt så fixar jag det.
http://0108dev.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=13863
skanepaul svarade 17 år, 7 månader sedan 8 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
fan grattis till jobbet kasse… kommer du på lördag som du lovat
-
Japp det gör jag. Köp en drake så tar jag med chips och brudar.
-
Inget sånt snusk… här blir saft och kanelsnäckor, fiskedam och leta godis.
funderar även att sätta ihop ”svans på grisen” men är rädd att det kan feltolkas -
Vad är sinnessvaga loopar? Är det detsamma som att man inte är medveten om att man loopar eller? 😉
@kasimir 411372 wrote:
Nu är det dags att köpa grejer!
Jag läggen ner kitesurfingen för en karriär som proffesionell myrsloksdressör.Har du ingen höstkite? 7m2 Flexifoil Storm 3 2005 säljes med oanvänd bom och 27m linor. 2500:-
11m2 Flexifoil Strike 2 2005 säljes med bom och 25m linor
3000:-12m2 Flexifoil Fusion 2006 fetaste freestylekiten någonsin. Vill du göra sinnessvaga loopar skall du köpa den här. Säljes med bom och och trimbar 5e lina.
4000:-Alla kitsen är i riktigt fint skick.
Aaron Hadlow har lyckats vinna Pkra touren med samtliga något som borgar för att du blir bäst om du köper en.
Det går att pruta, lägger jag på luren så har du bjudit för lågt.
Bilder kan ordnas.
Går att syna grejerna i Malmö, Ystad och allt som ligger emellan.
Lycka till! -
ahh its about time you came to ride for EH Kas. Gimme a call.
-
Jag har en Naish Aero 1 12m 2002:a, säljes för 300:-. lagad några ggr men flyger bra.
Logga in för att svara.