Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing samåka till Halmstad på fredag

• samåka till Halmstad på fredag

Publicerad av crazykite på 7 augusti, 2013 vid 19:58

Åker från Tibro till Halmstad trakterna på fredag någon som har lust att hänga på
    är nybörjare….. så suger riktigt i tarmen vet några riktigt bra spots 🙂 jobbar där

NÅGON?????????

crazykite svarade 11 år, 8 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • lima-ko

Medlem
    7 augusti, 2013 vid 20:25

Du söker en reskamrat och vet några riktigt bra spots, eller söker även några riktigt bra spots?

• crazykite

Medlem
    7 augusti, 2013 vid 20:33

vet vart jag ska kita siktar på antingen plattvatten ”särdal” lite trångt bara
    annars lagans mynning eller innan vet ej hur man kommer dit bara sett ganska många kita där men vet ej hur jag kommer dit???? tror det heter gullbranna/laxvik ????

vart brukar du vara? jobbar i Halmstad på veckorna…… men e sugen nu på semestern….

• lima-ko

Medlem
    7 augusti, 2013 vid 21:56

Då så! Tror sällan det är folk som kör Gullbranna/Laxvik men för att komma dit får du köra väg 117 mot Markaryd, sväng höger på Gullbrannavägen och slingra dig igenom samhället ner till en bro som går över E6. Gullbrannaån är galet platt men bara några meter bred med träd bakom (man ska ha koll på bitarna för att köra där), utanför i havet brukar det bli rejält choppigt, då är ofta Lagans mynning eller Påarp mycket bättre.

Jag kör Påarp, Västra stranden, Lagans mynning, Ringenäs eller Vilshärad beroende på riktning och vågor. Dra ner Surfses.com på din smartphone och regga dig, i gruppen Halmstad kite kan du få update på vart folk ska köra, liverapporter från spots osv.

Vi ses på vattnet!

• crazykite

Medlem
    8 augusti, 2013 vid 06:41

ok tack detta ska jag göra 🙂

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing samåka till Halmstad på fredag

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.