Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › samkväm late night
- 
		samkväm late nightPublicerad av hugeo på 14 maj, 2006 vid 02:41vIDRIGT SOM fAAAN, hoppas vi är nyktra nog att komma till Halmstadt! 04:41 fifi svarade 19 år, 5 månader sedan 10 Medlemmar · 13 Svar
- 
			13 Svar
- 
riktigt vidrigt o fint va det igår tack vare mycket charmant folk från stockholm. 
- 
looks like it was a good night, cant believe you guys forgot to take the fish 😛 See ya today. 
- 
möed trevlet! Detta ska göras om många gånger till….och mycket charmant var det med fint folk från hufudstaden också! Bäst var pontans dans med den tjocka damen:) 
- 
ja, den linsen gör ingen fager…jag e inte heller så nöjd me min bild…. 
- 
heheh men jag är jevligt nöjd med min bild! hahah grymt trevlig helg! pappa hugo kan ordna! Mera lastpallar åt folket!!! När får vi bjuda skåne till sthlm? /Pewe som kraschade säkert 10000000ggr idag! Ber om ursäkt för alla flygandes kites! 
- 
Attans tråkigt att missat den kvällen! Men vi ses säkert snart igen Team Vidrig! 
- 
Ja faaan det var riktigt trevligt, synd att man ska bli så jävlig av sprit bara… 
 vi kom hem till Sthlm vid 0400 så i dag händer det inte så mycket på jobbet…Tack förresten för en extremt vidrig helg 
- 
AH det är så ni ser ut, lev med det…. 🙂 
 verkar ha varit välldans trevligt
- 
nästa gång får det bli bätte uppslutning av de vidriga grabbarna från WCL… 
Logga in för att svara.