Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sandviken Gotland I tisdags!

• Sandviken Gotland I tisdags!

Publicerad av perrapops på 10 oktober, 2014 vid 21:17

Har inga bilder eller så! Men jag måste bara skriva och säga hur jäkla kul och bra det var!!!
    Sydostligt i Sandviken, kan vara kasst, halvbra eller jävligt bra!
    Vi var ett gäng som var på vattnet, själv gick jag i 12:30. När jag först kom dit kändes det ganska kasst, visst blåste det, men väldigt byigt. Riggade 5.3 85 liter. Det hade hunnit bli lite sjö men inte mycket, det hade ju varit ganska mycket ost i vinden. Kom ut på vattnet och det var ändå bättre vind än väntat. Det ökade på mer o mer och samtidigt som vinden ökade började det vrida mer mot Syd! Framåt tre halvfyra tiden ökade det mer o mer, blev mer o mer sjö, jag riggade ner till 4:7, det funkade i ungefär 15 minuter, sen var det dags för 4.2. Det hade bara blivit bättre o bättre hela tiden, men när jag kommit på vattnet igen hade det bara blivit så galet jäkla bra. Sizen på vågorna var PÅ RIKTIGT Masthöga, vinkeln var perfekt. Och det vara bra så jäkla jäkla kul!! Mina sista två timmar i Sandviken var det absolut roligaste surfet jag upplevt i Sverige, jag ryser fortfarande när jag tänker på det. Hoppen, svängarna, Powern i vågen som bröt bara på toppen.
    Jag gick ur vattnet ensam när mörkret kom, och vi 3 som var sist ut vattnet fick uppleva hur magiskt Sandviken kan vara!
    Jag hade exakt samma känsla som när jag varit i kapstaden, Bra tryck i vågorna, bra tryck i vinden.

Jag längtar tills Sandviken går av igen!!

perrapops svarade 11 år sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sandviken Gotland I tisdags!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.