Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Schljader pics
- 
		Schljader picsPublicerad av pewe på 25 maj, 2007 vid 07:04Jaghade äran att få följa med på en hård dag med August crew here is some pics måste ju dokumentera lite skäna as-slides oxå… //Pewe pepa svarade 18 år, 5 månader sedan 9 Medlemmar · 15 Svar
- 
			15 Svar
- 
haha fyfaan vad fett peter! 
 det tackar vi för!! vi drar ut idag med det rosa monstret igen…
 kickerbygge till helgen!! d e bara å pallra sig till deddes yard .fett skönt att sola på slidern! ny upplevelse faktiskt. 
- 
yeahhhh!! sthlm levererar med sveriges fetaste slider å kickerpark 2007.dedde å jeppe schreddar. mer blder å filmer is öpcömming. 
- 
Gött ska ni ut dag! Jag sitter i skiten måste åka ut till Globen o träffa Linkin Park och 30 second from march… sen gå på konserten.. Imorn hänger jag på om det blir vind!! KOmmer mera pics under dagen… 
- 
Gött ska ni ut dag! Jag sitter i skiten måste åka ut till Globen o träffa Linkin Park och 30 second from march… sen gå på konserten.. Imorn hänger jag på om det blir vind!! KOmmer mera pics under dagen… 
- 
- 
- 
Nice!!! Men shit vad det ser ut med våtdräkt och bindningar tillsammans, varför bor man inte på varmare ställen… 
- 
Tips: KANTA INTE PÅ SLAJDERN haha Har också gjort som sista killen och hade helt plötsligt två hål i rumpan. Fan rätt smart med hjälm me, har varit alldeles för nära att avliva mig ett par gånger. 
- 
Peps man när får man se dig på vattnet då? Ryktas att du bara äger en wipika 8kvm från 80-talet… Imorn blir det tydligen kickerbygge med familjen August crew.. Jag dokumenterar! Kanta är hårt!!! 
- 
Ryktas o ryktas, det var sanning kan jag säga! Fast det var en 8,5a… Gjorde en pulliebar på några sekunder på kitebeach och folk stod och skopade sand med underkäken, helt sjukt att man är veteran när man hållt på med nåt i bara sju år! Men nu har jag även en Custom Wave 11 som Jose Luis Ciriaco var snäll o sålde till mig billigt. 🙂 
Logga in för att svara.