Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Scoteroverall – helrätt på stranden så här års?

• Scoteroverall – helrätt på stranden så här års?

Publicerad av bananen på 2 december, 2006 vid 16:13

Det är ju så jäkla gött väder nu:santa: , det är väl alla överens om, men att stå på stranden å dra på sig sina jeans är ju inte så kul, även om man haft ett toppen surf. Därför funderar jag på att mundera mig med en varm overall.

Är det någon som har tips på var man hittar en sådan? Postoder eller butik i skåne.

Om man är 96 cm lång finns det ju ett bra utbud men inte lika lätt om man är fullväxt homo-sapiens!:confused2:

alohavbg svarade 18 år, 5 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • ola_p

Medlem
    2 december, 2006 vid 16:44

Jag köpte min på Jula, var utförsäljning på fjolårets. Så den är storlek xxl, men den kostade bara 200kr… 🙂

• jonatan

Medlem
    2 december, 2006 vid 16:54

Röd och fin..

• gurra1978

Medlem
    2 december, 2006 vid 16:58
  • bananen

Medlem
    3 december, 2006 vid 10:03
    gurra1978 wrote:

Det avgör saken. Jag skall åka till jula nu.

• jomensaatt

Medlem
    3 december, 2006 vid 10:30

Haha dåligt bra slut i filmen, kreativ danssektion.

• s66

Medlem
    3 december, 2006 vid 11:34

Bra film Gurra!! Fasen va du har blivit vass på o segla….kul o se! Pushloops o sjyssta framåts…sen tyckte jag mig skymta shaka-försök, eller kanske va en shove it. Tur att du lämnade hålan Sthlm så du får segla lite…
    Pricken över iet va ju när jag höll på o garva ihjäl mig åt din musikvideo…

Men du…ta nu tag i familjen o kom ner till Sydafrika, kommer bli fett!!

Mvh Andreas

• gurra1978

Medlem
    3 december, 2006 vid 15:04
    S66 wrote:
    Bra film Gurra!! Fasen va du har blivit vass på o segla….kul o se! Pushloops o sjyssta framåts…sen tyckte jag mig skymta shaka-försök, eller kanske va en shove it. Tur att du lämnade hålan Sthlm så du får segla lite…
    Pricken över iet va ju när jag höll på o garva ihjäl mig åt din musikvideo…

Men du…ta nu tag i familjen o kom ner till Sydafrika, kommer bli fett!!

Mvh Andreas

Tackar, det betyder mycket när dessa ord kommer från kungen själv 😉 Det har börjat släppa nu tycker jag. Ska försöka komma iväg till SA och finslipa lite mer. Jag ska bara styra upp lite saker först. Siktar i sånafall på att dra i mitten på januari. Jag håller kontakten. Låt oss stå kvar på listan 😀

Du ska inte vara med köra lite nu i veckan i Varberg? Imorgon och tisdag ser ju bra ut. Jag tycker det laddas lite dåligt på vattnet så du kan väl ändra lite på det :smirk:

• alohavbg

Medlem
    3 december, 2006 vid 18:19

Var på Gekås 2 dec (2006) där fanns riktigt härlig overall. Ca pris 750 kroner och den såg riktigt skön ut och bra pris.

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Scoteroverall – helrätt på stranden så här års?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.