Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Scysst video med Eric Rienstra
-
Scysst video med Eric Rienstra
Publicerad av neven på 22 april, 2009 vid 12:47Killen kan fan köra hårt…
http://www.facebook.com/video/video.php?v=1138120086246
Tydligen kör han inte för Wainman längre.
pepa svarade 16 år, 6 månader sedan 11 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Näven, hur fan stavar du? Och har du tid att hjälpa mig med en grej ikväll?
-
sourra;542099 wrote:Näven, hur fan stavar du? Och har du tid att hjälpa mig med en grej ikväll?
som en kratta, jag vet.
Jao, det skall jag nog kunna göra. Pimpa bilen?
-
dags för Rienstra att hoppa på LF-tåget tycker jag!
Putsa fönster säger du? Det är mycket nu asså, vet inte om jag hinner med det… Det skall bokas tvätttid, pillas navelludd, lägga locket på brunnen osvosv
-
haha Danglers belong in circus, I like it…
it said it was filmed by Lou at the end?? one of the same as wainman?
-
Danglers belong in a circus.
Edit: Gotta learn to read all posts before postin myself.
-
så ska de se ut!! Helt sjukt att han inte fick ett SSS-wildcard.
-
Oh skotten please tell me someone showed you this video! Don’t tell me you gave up and joined the evil plan of facebook… i still hope i have a comrad who stands strong against this monster. Am I alone now, or are you still with me?
-
hengo;542121 wrote:så ska de se ut!! Helt sjukt att han inte fick ett SSS-wildcard.
Tycker du verkligen han åker snyggt??
Inge vidare tycker jag, och nej jag jämför inte med mig själv… 🙂
-
Snyggt?! JAAA
han krossar ju samtliga på PKRA iaf 🙂 bortsätt från Hadböwtyp slimchancen (eller va de nu är) med inbakad melon är ju superstylish för å va ett så tech move
sen typ alla grabs han gör! glöm aldrig grabsen! kanske inte så många i den hära filmen
-
Hans back mobes är ju helt störda och frontmoben med grab är ju lika fet den!
Till och med kitelooparna ser ju bra ut som hengo sa. -
Rätt ball att precis när den dära ”Danglers belong…” kommer upp kör han med kajten jääävligt högt ett par vändor. Men vem bryr sig, han e fet i alla fall och kör roligt.
Logga in för att svara.