Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Search vs. expression.

• Search vs. expression.

Publicerad av emil_h på 8 maj, 2006 vid 14:45

Tjabba…

Jag ska förmodligen byta ut min 5,7a north inom en snar framtid mot ett NP som jag tycker håller mycket högre klass. Antingen blir det en search 5,8 eller ett expression 5,7. Så jag tänkte höra om man kan få lite hjälp med valet…

Jag ska främst använda seglet på choppigt (insjö) vatten och i havet (1,5-2 m vågor). Är inte något freestyleproffs men jag är på god väg att börja på allvar med det. Jag tror det lutar åt ett Search…men jag vet inte. Någon som kör högklassig freestyle på search? Hur är det jämfört med expression på den fronten? Gillar drag och höga hopp, men vill ändå kunna köra grym freestyle med det. 🙂

Kör för övrigt på denna linjen: 6,5 exp , 5,7 ns instinct (som jag tycker känns lite väl dött ibland, dock kanon när man väl har kommit igång bra med det, – 5,0 search – 4,1 combat.

Väger 75 kg och har en jp freestyle 109 och en fsw 84. Ska köra seglet på båda.

Tack på förhand

emil_h svarade 19 år, 6 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications