Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Season Kick Off – Habo, Date announced!!!
-
Season Kick Off – Habo, Date announced!!!
cortex svarade 16 år, 11 månader sedan 39 Medlemmar · 189 Svar
-
Yo – Vi kommer ner ikväll med lite fräscha North kiteboarding grejer.
Åker från GBG efter jobbet. Håll grillen varm…
Hoppas på en grymmt trevlig helg.
/Peter -
Det kommer att finnas stora oljefatsgrillar på plats!
Kol och tändvätska ordnar jag.Som hoppas på en skön bris imorgon!
/Lidde
-
Lördagskvällens festlokal är O’Learys Bar & Restaurant – Malmö Central
Ni är alla välkomna till lördagskvällens festlokal som är O’Learys på stationen i Malmö. Vi tittar på Kitesurfingfilmer på storbildsTV och dricker öl/drinkar tillsammans. Det finns även möjligheter till att äta på O’Learys som har tillgång till bra lokaler för alla åldrar i direktanslutning till din buss eller tåg.
I Habo Ljung finns möjligheten att grilla på oljefatsgrillarna. Det kommer att säljas korv där vinsten går till ny utrustning som behövs till oss alla i Habo Ljung.
Ses i Habo!
Hälsningar, Lidde
-
Drar om en stund! Tänkte stanna vid mynningen o se om det blir bris! Ses i habo dårar!
-
vilen tid e folket där, jag sitter insängd på kontoret till 5.
-
Snart 3 m/s… förutsättningarna ser bättre ut idag än i går. då var det bara 0,5 m/s vid lunch och sedan blev det nästan 7…
.
-
Fan vad surt att man missar detta! Får dra ner till kitebeach o muntra upp mig lite… Ha en riktigt bra helg pågar o töser!!
-
Ok heres the new map… we can be on the beach instead of being in the forest with the mozzies!.
-
blir inget me dusch du får bada… kolla tråden http://0108dev.surfzone.se/forum/showthread.php?p=464311#post464311
-
Nu har vi snart hämtat Vicky i Norrköping.. Bara typ 4timmar kvar med han i bilen med andra ord… (Fint att höra att du behöver en dusch nu 😮 ).
Packat stora kiter men glömt ölen, är systemet öppet i Malmö på Lördagar? 🙂
Blir kul att träffa alla igen.
-
Hej!
Cirkatid för start utav Kick-Off är kl.12:00 och vi är där till tidig kväll.
Ni är alla välkomna.
Hälsningar, Lidde
Logga in för att svara.