Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Season Kick Off – Habo, Date announced!!!
-
Season Kick Off – Habo, Date announced!!!
cortex svarade 16 år, 11 månader sedan 39 Medlemmar · 189 Svar
-
Fan Gonzo. Kan du inte dema Morgan för oss? Eller dema Morgan på Jonaish så får vi se om det funkar 😉
-
Etta inte åka med ambulansen. får ju ändåingen lustgas eller läkarsprit av dom snåle jävlarna fast man pröjsar skatt. Eller ja mina föräldrar gör det iaf
-
shit va gött med lite demo grejer!!
Vi föröker få dit så måycket LF grejer som möjligt med! får verkligen hoppas på vind annars e det nog inte många som håller sig i skinnet hela kvällen =) -
Även jag kommer med Morgan, Naishprylar och sist men inte minst – The Green Bastard!
-
En talang som mig släpper de inte men jag tar långlunch så det löser sig. Kanske bokar jag in några möten med Mr Morgan i kalendern också.
-
skotten;456342 wrote:good excuse to test out helmets and impact vests!.
dem kan nog behövas när krille ä full 😉
-
Jag har hört rykte om att det kommer finnas ett VIP-tält där bl.a. kaptenen kommer finas.
-
Det verkar ju jätte roligt det här med en ”Kick Off”. Jag skulle jätte gärna vara med hela helgen men som stålt medlem av IOGT-NTO har jag svårt för att se på när så unga och friska människor dricker detta fasansfulla giftet etanol. Ska det verkligen vara nödvändigt med detta fördärv på en tillställnig som annars hade kunnat bli så trevlig för oss alla?
mvh Jan
Logga in för att svara.