Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Season Kick Off – Habo, Date announced!!!
- 
		Season Kick Off – Habo, Date announced!!!cortex svarade 17 år, 5 månader sedan 39 Medlemmar · 189 Svar
- 
sourra;456628 wrote:Inga Danskar Jonas, det räcker med er skåningar.Dagens sanning, Kermit 😀 
- 
@Krillan82 456877 wrote: Blir det förmycket av det goda eller 😉 Ja, det är det goda det blir för mycket av. Verkligen… 
- 
fan jag e bjuden till en skärsgårdsweekend då. då missar man ”Jonaish goes berserk II”. Hur ska d gå med det gröna nu då? 
- 
wiken;457020 wrote:fan jag e bjuden till en skärsgårdsweekend då. då missar man ”Jonaish goes berserk II”. Hur ska d gå med det gröna nu då?hahaha…. nä, det är nån annan som blir 3,0 den helgen… har brunt hemma, så de ä lugnt! 
- 
sourra;457065 wrote:Era tomtar. Hur kan någonting vara viktigare än 10/5 i Habo?vad skulle vara viktigare isf?!? :santa: 
- 
sourra;456475 wrote:[..]Se bara på den här slyngeln.[..]Frillan! Han var farlig! Har vi texten till ’jag fångade en räv’ eller? 
- 
Robsport kommer och erbjuder test och demo av: 
 Flexifoil Ion3
 Flexifoil HadlowPro
 Flexifoil Atom08
 Best Nemesis
 Best Waroo08
 Aboards X-series
 Aboards Z-series
 Aboards Flip
 Xelerator Epic vågbrädor
 plus några wildcards 😉Väl mött