Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Season Kick Off – Habo, Date announced!!!
-
Season Kick Off – Habo, Date announced!!!
cortex svarade 17 år, 5 månader sedan 39 Medlemmar · 189 Svar
-
bara jag som undrar om skotten är taggad till tusen på bira on das kickoff?
de senaste inläggen har ”beer” vart med flera gånger!!
-
Jag drar ner från Ängelholm på fredag nån gång, antagligen eftermiddagen, och har 3 platser (5 om många vill samåka) kvar i bussen. Hade varit guld om nån dessutom vill köra så jag kan sitta där bak och ta en kall.
Har med mig ett av militärtälten och elverket också så vill inte komma ner alltför sent då det är ett helvete att resa militärtält när hälften däckat o resten är för fulla för att ens slå i en markspik.
-
Det blir kalas. jag e väl där runt 20 – 20.30 tiden å då vill jag fan se alla tält uppslagna och skotten ska vara apfull och jonaich ambulans vara på väg.
-
Frillan, du får hjälp av alla oss andra som ska bo i das tält. Neven hade ett andra tält på G men det sket sig så om nån har en känning på ett militärtält, hojta till här och ta sen med det till Habo. Frillmeister – lägg till mig på msn eller skype.
-
Snackade med den gode Thörn innan idag och det verkar bestämt som att vi får hans militär tält också, kanske inte ska säga för möt men tror det iaf. Har nån av localsen ljudanläggnig eller ska man släppa med sig det med????
Logga in för att svara.