Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Secret surf imorrn
- 
		Secret surf imorrnPublicerad av rambo_johnson på 2 november, 2003 vid 23:35Zoo, mista melker ska ni me? vi drar vid 11 el 12 rambo_johnson svarade 22 år sedan 6 Medlemmar · 18 Svar
- 
			18 Svar
- 
Rena rama Säpo di däringa Rövhooolen! Tack Rambo där fick jag till mitt 600ade inlägg   
- 
623 här, fast igentligen är det väl över 1000 med tanke på all skit man har kläckt ur sig anynymt och med mitt gamla nick som steffo stängde ner… 
- 
ledig idag månda eller jobba idag ledig imorrn tisda…hehe 
- 
segla ida, segla i morrn, jobba när det inte blåser… ; ) //Pan 
- 
Va fick du inte ta med dig antalet inlägg till ditt nya Nick? Fan va taskigt!  Kan inte moderatorn ”moderera” lite, rätt skall ju vara rätt. Kolla bara på Kitenation det spelar ingen roll hur ny och fin sidan är, om det är för lite användare så hjälper ju inte det. Hur kul är ett tyst forum? Kan inte moderatorn ”moderera” lite, rätt skall ju vara rätt. Kolla bara på Kitenation det spelar ingen roll hur ny och fin sidan är, om det är för lite användare så hjälper ju inte det. Hur kul är ett tyst forum?
- 
Vad faan är det för jobb ni har.. jag vill också ha ett sånt.. är det knark-langare 
- 
vaddå jobb? hehe, fan sanrt dags o lämna sverige gubbar, ZA here i come 
- 
Tyvärr funkar inte, jag höll på och bli av med mina 945 (fan många ju ; ) snart 1000 ) när jag bidde modd… //Pan 
 Skriver du anonym så blir du lessen sen…
- 
fan asså jag som verkligen tar min status på steffo så hårt. kunde fan fällt hälften av alla chicks på Lunds nation med 1000 inlägg på steffo. gustav 
- 
Tja gör en tjej på smällen sen tar du pappa ledigt och vips så kan du sitta vid datorn under dagarna och göra inlägg på Steffo. Ps det finns ju billigare sätt.   
- 
har redan gjort en hel del chicas på smällen fast kommer inte ihåg vilka så jag vet inte till vem jag ska vända mig för att få pappaledigt. höhö gustav 
- 
LUNDS suger liten men fet get pung även om rövhål riders går in gratis där… 
- 
Svar till: 
 Rena rama Säpo di däringa Rövhooolen! Tack Rambo där fick jag till mitt 600ade inlägg  [/ QUOTE ] vet du förresten vem som har reggat http://www.säpo.com ??? hehe 
Logga in för att svara.