Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Secret Vombsjön TISDAG ONSDAG
- 
		Secret Vombsjön TISDAG ONSDAGPublicerad av hugeo på 7 augusti, 2005 vid 18:32NYBÖRJARE UNDANDBEDES (kommer ni ihåg den?) Till min LYCKA ser jag att det ska blåsa 15-18ms Nord NV -V på tisdag och onsdag. det är då dags att damma av 6an och bege sig norröver. spola nybörjaren i Habo och ta med sin bästa polare från Shlagerbaren ta av E6an i höjd med Båstad och invänta kulingen. rambo_johnson svarade 20 år, 2 månader sedan 11 Medlemmar · 21 Svar
- 
			21 Svar
- 
hoppas ni inte kissar i sjön  : :
 ”Vombsjön, En reglerad sjö som är dricksvattentäkt för bl.a. Malmö och Lund.”
- 
Ons hade ju varit hilma fint… Men tror du verkligen det blir så möevind. Men visst hade det varit kul att skicka ut en nybörjare på vomb i 15ms 
 har haft lite sån här sms med kungen och bandana sistnämda kan inte
- 
men hur e det med kungen. o karate kid,. .hade vatt sjukt kul emd en legend. 
- 
ooooyes, jag har semester å videokameran är laddad. 
 ps. En fyllefilm från TEAM-EH kommer imorgon bitti.
- 
Svar till: 
 ooooyes, jag har semester å videokameran är laddad. 
 ps. En fyllefilm från TEAM-EH kommer imorgon bitti.[/ QUOTE ] hääärlichgt 
- 
kommer ni ihåg den här mohahah http://0108dev.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Board=kite&Number=78036&Forum=All_Forums&Words=”nyb%F6rjare%20undanbedes”&Searchpage=0&Limit=25&Main=77936&Search=true&where=bodysub&Name=&daterange=1&newerval=5&newertype=y&olderval=&oldertype=&bodyprev=#Post78036 
- 
Är magiskt sugen på att få rasta Firestorm 7an lite, inte omöjligt att man dyker upp faktiskt. Vilken tid siktas det på? 
- 
jag kör ev upp och kör lita waves in the sunset efter jubb nån som vill dela soppe pengar? 
- 
Svar till: 
 Är magiskt sugen på att få rasta Firestorm 7an lite, inte omöjligt att man dyker upp faktiskt. Vilken tid siktas det på? [/ QUOTE ] du får inte komma med dina sunk kites  
Logga in för att svara.