Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Segelnummer??
-
Segelnummer??
Publicerad av anonym-anvandare på 1 oktober, 2003 vid 11:59Var hittar man segel numret på kiten? För det finns väl, har försäkringsbolag som undrar?
skanepaul svarade 21 år, 7 månader sedan 7 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Du ska få en etikett med kiten då du köper den, med ett serienummer på. Fick jag iallafall till min Naish Aero II.
-
Hej Andreas!
Är det du på bilden, och i sådanafall, är du verkligen en riktig pilot?
Har du en sådan där flygaruniform också?
Tänk vad ni killar kan! styra stora plan med bara en spak, hantera era drakar med bara en hand, jag skälver av bara tanken vad ni kan göra mera.Kram L.
-
men linda.. vad har du för erfarenhet av längd och bredd på brädor.. jag skulle vilja he en liten flickas åsikt om det.. kan du inte skicka ett litet inlägg i den posten.. pliiis!
-
Har hittat det nu. Står på LE vid pumpmunstyckena eller i närheten, varjefall på Naish.
-
Jag kan inte så mycket om de?
Men jag vill lära mig allt om kite surfing, du kanske har lust att gå lite djupare i ämnet?
Låt nu inte Rambo få veta något jag tror nämligen att han håller på att bli lite avundsjuk Thi Hi!Jag kanske skulle kunna tillhandahålla er något annat än kite info? Jag är ganska bra på att dansa Tex.
Tror du att jag kan få vara med i teamet då? det skulle vara super nice!
Massor av kramar L. -
Jag hittar inte mitt segelnummer på min kite Naish.
Men jag har sett ett nummer när kiten var upppumpad på le måste man pumpa upp kiten för att nummret ska synas eller?
Logga in för att svara.