- 

Segla i soluppgången är inte så dumt…
Stack ut vid kvart i 6 för att få lite surf innan vinden sulle dö och skolan börja…
vart hlavkass första halvtimmen, bara ngn enstaka planing och mest ehandshelikopter. vart lite frustrerande eftersom det hade blåst fint 5.15 då jag åt frukost nr1. Så när vinden vred och solen orkade upp över berget så vart jag ganska laddad. Drog av en helt klockren vulcan på första ordentliga byn, fick tillochmed till handbytet i luften! Soluppgång, blåsigt och så går seglingen dessutom kalasbra, kan det bli mkt bättre start på dagen? Drog senare av ytterligare en vulcan, men den vart inte lika bra, men iaf och jag var nära på de flesta, har en tendens att ramla i lovart när jag försöker byta i luften, men det kommer snart. Flaka känns inte alls omöjligt, bara väldigt långt borta… Det blir lite lite bättre för varje försök, men de liknar fortfarande mest misslyckade skutt… Tillslut dog vinden men det var helt klart (även om det inte kändes så då) värt det att krypa upp ur sängen och ner i den blöta våtdräkten.
Nåja, nu sitter jag och äter frukost nr2 och tar bussen till skolan om en timma..

Logga in för att svara.