Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › sele
- 

sele
Publicerad av anonym-anvandare på 20 juni, 2005 vid 09:26jag har n ubeställt min kiteutrustning och den kommer redan på onsdag! men problemet är att jag inte har någon sele. Finns det någon shop i närheten av Malmö/Lund/Limhamn?
anonym-anvandare svarade 20 år, 4 månader sedan 8 Medlemmar · 14 Svar - 
			14 Svar

- 
eller robban i limhamn.. men rekomenderer ontop
 - 
okej tack så mycket. då blir det ett besök där. vilken sele är bäst? Eller finns det speciella tjejselar?
 - 
Känn dig för Maui Magic har en som är väldigt populär försök få tag i en kitesele bara, för det är skillnad på kroken samt ett handtag därbak som är bra att ha.
Annars är det ju precis som me allt annat prova och känn efter det är den som du tycker sitter bäst som du skall ha inte vad nåon annan säger till dig.
Lycka till! - 
okej men vart finns det en affär som man kan prova en massa olika då? är ju lite svårt att beställa från internet när jag inte vet storlek m.m.
 - 
Jag köpte inte för så länge sedan en Mystic Aviator Black Widow Seat Ladies 2005 från On top sports. Jag har änsålänge varit väldigt nöjd med den, den är utformad efter våra kroppar. De är aningens stora i storlekarna. Jag som är väldigt liten fick köpa en XS och fick även modda om den lite med nya kardborrespännen. Men det fungerar super!!!
Kika gärna på denna tråd: http://0108dev.surfzone.se/forum/showflat.php?Cat=&Board=kitekonfnew&Number=301803&fpart=&PHPSESSID=
Försök gärna prova lite olika så att du hittar en du trivs med.
Ring killarna på On top sports (Telefon 0701-72 16 53 eller 0735-06 49 66), de är inte omöjliga för förslag.
Lycka till! - 
Ontop har sitt lager i malmö. där kan du köpa och prova. ring o avtala tid först bara.
 - 
vi har mystic selarna på lager.. 15 min från malmö..
 - 
Ontopp eller Robbans i Limhamn samt [url=”http://www.skanekite.se.”]www.skanekite.se.[/url]
 - 
har skånekite inne selar si storlek xs-s och öppnar kl 12 imon lr?
 - 
nu har jag köpt en darkrider…väldigt skön, men den ska testas imorgon ordentligt!
 - 
Någon som vet om det är någon större skillnad på
Dark Rider och Warrior egentligen?Förutom att Warrior är lite snyggare och ~200:- dyrare.
…och att Warrior har ”Adjustable strap handle”
 - 
nej jag vet inte skillnaden…men vet någon var den ”inbyggda” kniven sitter?:S

Logga in för att svara.