Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › sele+safety leash önskas hyra/låna i Skåne till julen
-
sele+safety leash önskas hyra/låna i Skåne till julen
Publicerad av grrravmaskinisten på 26 oktober, 2007 vid 13:30Jaha min sele kom inte med resten av kiteutrustningen när jag var hemma i Finland och surfade. Ska tillbaka till föräldrarna på julen men finns det någon vänlig själ som har en sele nånstans innnerst i garageförrådet som de kan avvara tills dess?
/Maria
grrravmaskinisten svarade 17 år, 6 månader sedan 5 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
har en helt ny mystic warrior du kan köpa.. kolla här.. http://0108dev.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=15619&sort=1&cat=11&page=1
-
Jag kan kolla på min lokala surfshop och se om de inte har en liggandes. Vänder tillbaka nästa vecka. Är du spinkig eller fet?
-
@christian12345 424734 wrote:
Jag kan kolla på min lokala surfshop och se om de inte har en liggandes. Vänder tillbaka nästa vecka. Är du spinkig eller fet?
70 tunnor på 171 cm över jorden. Selen jag har är en cabrinha sittsele strl M
Det vore väldigt vänligt.
Generöst erbjudande Johan men två saker: jag föredrar blöjsele och är väldigt nöjd med den jag har så surt att köpa en ny för kanske 3-4 surfningar (börjar ju frysa på)
-
@grrrävmaskinisten 424749 wrote:
Generöst erbjudande Johan men två saker: jag föredrar blöjsele och är väldigt nöjd med den jag har så surt att köpa en ny för kanske 3-4 surfningar (börjar ju frysa på)
Har en Cabrinha st L som du kan få låna.
-
@grrrävmaskinisten 424749 wrote:
@patrikol 424801 wrote:
Har en Cabrinha st L som du kan få låna.
hemskt gärna. säg till när det är ok att plocka den.
Logga in för att svara.