Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Semester i November
- 
		Semester i NovemberPublicerad av svinet på 18 september, 2008 vid 11:19Vart drar man i November om man skall iväg 1-2 veckor? Krav plattvatten bonus om det även finns vågspot! Värme spelar ingen roll bara det är vind! norrman svarade 17 år, 1 månad sedan 5 Medlemmar · 6 Svar
- 
			6 Svar
- 
Sharm El Sheik, platt med en helt ok vågspot om det brallar i. 
- 
Svinet;500732 wrote:Vart drar man i November om man skall iväg 1-2 veckor? Krav plattvatten bonus om det även finns vågspot! Värme spelar ingen roll bara det är vind!Precis vad jag drömmer om också. kommer jag inte iväg någonstans i höst tror jag inte jag överlever vintern.. Lite sol hade inte varit fel för min del 
- 
@SkånePaul 500733 wrote: Sharm El Sheik, platt med en helt ok vågspot om det brallar i. Oki tack för svaret! Hur är Sharm El Sheik blåser det hela dagen? Hur har du bott där har du tagit en charter dit eller? Det finns ett colona watersports där också va? Priser sist du var där? 🙂 
- 
Svinet;501560 wrote:Oki tack för svaret! Hur är Sharm El Sheik blåser det hela dagen? Hur har du bott där har du tagit en charter dit eller? Det finns ett colona watersports där också va?Priser sist du var där? 🙂 colona ligger väl i hurghada men det är inte så långt därifrån vad jag vet! 
Logga in för att svara.