Senaste nytt Forums Semi dry köpställe?

• Semi dry köpställe?

Publicerad av anonym-anvandare på 21 augusti, 2003 vid 11:39

Har nu bestämmt mig för att skaffa mig en semi dry för att kunna hålla ut länge=) Frågan e bara var man ska handla sin torrdräkt, var finns de prisvärda dräkter i skåne malmö trakten? någon som vet?

oscar svarade 22 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • oscar

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 12:28
  • anonym-anvandare

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 16:40

Jag vill ha lite egna erfarenheter också av produkterna som säljs?

• nordgren

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 16:48

Jag har en NP sd3000 fungerar kanon, visst kommer det in lite vatten men det är i stort sätt bara i halsen. Kan jag klart rekomendera. 1999:-
    Säljs på tex http://www.surfersparadise.nu

• oscar

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 19:16

Surfersworkshop säljer Pro-limit och de är bland de bästa som går att få tag på. De tillverkar t ex Norths dräkter också. Ontop säljer Maui Magic som är ett stort märke utomlands. Själv använder jag en Pro-Limit freezip evo 3 samt en PL Global 3/2 och de är grymt sköna och kvaliteten verkar super.

• rocklund

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 19:49

själv har jag hört att pro-limit är sådär…

• watertouch

Medlem
    21 augusti, 2003 vid 19:55

Min prolimit (som jag faktiskt lovordat tidigare) har nu lagt av helt. Den har iofs 2 (eller är det 3) år på nacken, men ett par kompisar som köpte Gul-dräkter samtidigt har inte samma trasighetsfaktor som jag. Först släppte limningen och nu har det även gummit börjat spricka vinkelrätt mot skarvarna i utsatta regioner, vilket medför att rätt så mycket vatten åker in i dräkten.. Det skulle kunna vara jag som är fet/vårdslös/klantig oxå..

• oscar

Medlem
    22 augusti, 2003 vid 08:27

Vilken tur för dig då att Pro-Limit har tre (3) års garanti på materialfel och sömmar!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Semi dry köpställe?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.