Senaste nytt › Forums › Semi dry köpställe?
-
Semi dry köpställe?
Publicerad av anonym-anvandare på 21 augusti, 2003 vid 11:39Har nu bestämmt mig för att skaffa mig en semi dry för att kunna hålla ut länge=) Frågan e bara var man ska handla sin torrdräkt, var finns de prisvärda dräkter i skåne malmö trakten? någon som vet?
oscar svarade 22 år, 2 månader sedan 5 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
-
Jag vill ha lite egna erfarenheter också av produkterna som säljs?
-
Jag har en NP sd3000 fungerar kanon, visst kommer det in lite vatten men det är i stort sätt bara i halsen. Kan jag klart rekomendera. 1999:-
Säljs på tex http://www.surfersparadise.nu -
Surfersworkshop säljer Pro-limit och de är bland de bästa som går att få tag på. De tillverkar t ex Norths dräkter också. Ontop säljer Maui Magic som är ett stort märke utomlands. Själv använder jag en Pro-Limit freezip evo 3 samt en PL Global 3/2 och de är grymt sköna och kvaliteten verkar super.
-
Min prolimit (som jag faktiskt lovordat tidigare) har nu lagt av helt. Den har iofs 2 (eller är det 3) år på nacken, men ett par kompisar som köpte Gul-dräkter samtidigt har inte samma trasighetsfaktor som jag. Först släppte limningen och nu har det även gummit börjat spricka vinkelrätt mot skarvarna i utsatta regioner, vilket medför att rätt så mycket vatten åker in i dräkten.. Det skulle kunna vara jag som är fet/vårdslös/klantig oxå..
-
Vilken tur för dig då att Pro-Limit har tre (3) års garanti på materialfel och sömmar!
Logga in för att svara.