Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › senaste från öland
-
Ja det sista jag hörde va att tävlingarna avgjordes på Go-cart banan… Xtreme
-
Du har inte missat mkt Walle! Igår(fre) drog vi runt och leta vind hela dan, Sandbergen, Bläsinge, Köpingsvik…naaada! Fick bli att käka fet mat i Borgholm och svinga ett par öl på vandrarhemmet istället. Idag var det inte en krusning över sundet när vi stack hemmåt vid elva-tiden…
Summa summarum: 70 mils bilresa, 2.5 dgrs väntande för 3h jävligt skön åka i tors kväll….trist! All heder åt ÖWC och övriga arrangörer för ett tappert försök till ett kul arrangemang dock! -
Tur att man va me på dom 2,5 timmarna då

I morron, OM det är nån vind…, så ska vi kajta mitt i Västervik!!!

Det bara djupt vatten men vi har en kille som kommer att åka i en båt och hjälpa till…
Hör av er i morgon om ni e sugna på att vara med!Dom snackade något om ”friska vindar längs kusten”… på vädret inför morgondagen så vi får hoppas på det
-
Annars så har det ju blåst konstant i skåne hela veckan hahahhhahahhahahahhahahhahah
-
Jäkligt synd att det inte vart bra. Det var ju som gjort för att bli helgernas helg!
Fast jag måste ju erkänna att mitt beslut att stanna hemma känns lite bättre nu när jag vet hur det blev!
-
Det säger du inte… Jävligt go körning i både mynningen och habo. 12/10 m2…
-
Jo jag VILL flytta till ett bättre kajtställe…
Men frågan e om NI vill ha alla kajtare i Sverige hos er?
det blir kanske onta om yta då
-
Lite bilder fån öland vore inte fel. Någon som har bilder från fredagskvällen ?

/peter -
Vad faen är det för läge? Finns det ingen rättvisa här i världen eller är det min taskiga karma från förra reinkarnationen som fckr till det?! Låter som att det får bli att packa kärran och styra mot skåneland nästa helg…
-
Svar till:
Annars så har det ju blåst konstant i skåne hela veckan hahahhhahahhahahahhahahhahah
[/ QUOTE ]
Lägg av, efter tre vindstilla dar på öland kan sånna inlägg få folk att ta livet av sig.
/ nyligen hemrest från no-wind-iland
-
Öland var kanon Tisdag och Onsdag.
Med andra ord var ni lite sena verkar det som!
-
Svar till:
öland e skit, ska aldrig dit igen
[/ QUOTE ]
Rambo i ett nötskal.
Logga in för att svara.