Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Ser ut att kunna bli en rolig långfredag.
- 
		Ser ut att kunna bli en rolig långfredag.Publicerad av skejtar_henke på 11 april, 2006 vid 10:56Om det nu blir vind och inte för mycke regn. Hoppas det finns felr än jag som är sugen. Vet att fredag känns som en evighet… Men för oss som jobbar så. Behöver väl inte säga att vi pratar habo då.. lewold svarade 19 år, 6 månader sedan 14 Medlemmar · 25 Svar
- 
			25 Svar
- 
ammen va fan jag är redan trött på habo kan vi köra lita waves 
- 
Waves kan man ju alltid köra i Torö. Jag e självklart med dig i Habo på fredag Henke! Ska bli riktigt gött. /J 
- 
sidpiraya wrote:ammen va fan jag är redan trött på habo kan vi köra lita wavesja kan vi inte göra de… då kan jag tänka mig en premiär annars skiter jag i det denna helgen oxå… 
- 
skejtar_henke wrote:Va kul.. Hur länge är du i malmö..Tjena Henke. Bor i skanör torsdag kväll till och med måndag. Helt flexibel för diverse kite och spritaktiviteter. Jag hör av mig på väg ner när vi vet hur prognosen ser ut. /J 
- 
Om man kollar svt som är sådär(jag vet) Så ska det i allafall inte regna längre. Det är ju positivt. 
- 
Ser ju ut att bli riktigt fint imorgon(långfrdagen då). Hoppas vi blir ett par stycken.. 
 Anna om du kommer glöm inte min bom..
- 
Yes imorrn blire Habo kring lunch. 🙂 
 ”Fre: Väst, 7-11 m/s Dygnets högsta vindhastighet 11 m/s.”
- 
jag kommer. Med bommen. Ser ju gött ut. vi kommer nog ut redan vid 10-11-tiden 
- 
Jag är på! Premiär för mig, nån som vill samåka från Malmö? /Oscar 
- 
vi kommer nog inte förrän 13 förresten henke, men tar med bommen 
- 
ja , antligen frisk som en fisk igjen kommer ca 13.90