Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing shit! detta måste fan va trickfilmat!

• markus-wetterberg

Medlem
    4 december, 2008 vid 03:00

det är inte trick filmat, har sett en intervju med honom! han dog inte.. tror inte ens han bröt något om jag minns rätt, han landade i buskar och träd 🙂

• skejtar_henke

Medlem
    4 december, 2008 vid 07:15

Jag vet att det är trickfilmat. Har ni gått på den lätte. Vi intrevjua honom och vips är det riktigt. Hur vet du att det var hans röst?

Detta är ju allmänt känt att det är fejk……

• trumpeten

Medlem
    4 december, 2008 vid 07:34

Dom har ju låtit han kajtat framför en greenscreen och sen klippt in han ser väll vem som helst
    Jag kan inte se hur den skulle kunna vara fejk, sånna här saker händer ju då och då

• luuddee

Medlem
    4 december, 2008 vid 07:48

shiiit

• vogon-jeltz

Medlem
    4 december, 2008 vid 11:37

@skejtar_henke 519419 wrote:

Jag vet att det är trickfilmat. Har ni gått på den lätte. Vi intrevjua honom och vips är det riktigt. Hur vet du att det var hans röst?

Detta är ju allmänt känt att det är fejk……

precis .
    Så då måste han dött iom dom klippt in en annan snubbe än han som dog när dom intervjua han som inte dog som var en stuntman som agarea att han överlevde. Eller eller vänta nu här.
    Dom kan ha intervjuat han som dog på riktigt innan han dog och sen har dom haft en stuntkiteare som gjort om samma sak och sen dog han oxå och då hade dom allt filmat och klart ju. Så måste det ha varit

• jenselias

Medlem
    4 december, 2008 vid 13:37

…snillen spekulerar :smirk:

• neven

Medlem
    4 december, 2008 vid 13:44

Måste vara nåt i vattnet där nere i skåne alltså…

• jenselias

Medlem
    4 december, 2008 vid 14:23

…Fattar ni inte att alltihop är en smyglansering av en Nintendo Wii-spel där man ska flyga så långt man kan och dö så lite som möjligt? För att kunna spela det krävs den nya kitebar-kontrollen à 1459:50. Ni är ju redan helt sålda hela bunten.

Top Hat blir till slut kapitalist på att låta sig bli inklippt framför datorgrafiken för att ge det en mer realistisk krydda.

Om ni väntar till nästa version så kommer det även fotkontroller i form av en tt och en directional, priset är inte bestämt ännu. I vilket fall kan man spela kitesurfing på riktigt då, jätteskoj!

• kygen

Medlem
    4 december, 2008 vid 16:47
    jonaish;519401 wrote:
    hahahahhahahahhaa.. detta va fan bra, du skojjar va? 😀

Nepp skojar inte, mina vänner vred lite på sig och såg väldigt oroliga ut. Jag förklarade att det måste beror på bergen i bakrunden som skapade vindar uppåt och att sånt inte kan hända på öland eftersom det är så platt landskap här.

Men faktum är att det har inträffat för en kitare här på Öland han var ute i oväder och helt plötsligt lyfte han bara.. men han behöll lugnet och hade kite ovanför sig o landade säkert.:santa:

• johanw

Medlem
    4 december, 2008 vid 17:55

de e jag i filmen!!

• christian12345

Medlem
    4 december, 2008 vid 19:48
    JohanW;519548 wrote:
    de e jag i filmen!!

Det är möjligt att det var du, Johan, men jag är säker på att det var Xenu som fick dig till att göra det.

• jonaish

Medlem
    4 december, 2008 vid 20:07
    JohanW;519548 wrote:
    de e jag i filmen!!

när du körde med din north 18 i +10m/s?

• edorf

Medlem
    4 december, 2008 vid 21:22

dö jonaish!

• jonaish

Medlem
    4 december, 2008 vid 21:24
    edorf;519587 wrote:
    dö jonaish!

om inte din mamma sa till dig, så gör jag det nu:

”TALA ÄR SILVER TIGA ÄR GULD”

• edorf

Medlem
    4 december, 2008 vid 21:29

sopa rent framför din egen dörr först! mongo

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
No license details found.

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing shit! detta måste fan va trickfilmat!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.