Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sista chansen….

• Sista chansen….

Publicerad av bohm på 28 september, 2010 vid 09:57

Pga utlandsflytt måste jag bli av med grejorna. Det som finns kvar måste bort, annars magasinerar och slänger jag bort det.
    Första veckan i November ska jag åka från trelleborg upp till gävle, så vill man ha det hemkört och bor på vägen, kan det finnas chans till det. Grejerna som är gratis får hämtas i Trelleborg.

Vindsurfingbrädor
    AHD Rebound 93 liter. Freestylewave. http://0108dev.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=29630
    Pris:4900

Kona Surf, långboard, 170 liter. http://0108dev.surfzone.se/ppc/showproduct.php?product=29629
    Pris:3900

Starboard EVO, wave. 74 liter. Nosen är dingad och helt omgjord, samt lite annat smått och gott som hänt. Skicket är alltså rätt kasst men den funkar och läcker inget vatten och har inte några mjuka partier som skulle indikera delaminering eller försvagningar. Stroppar och fena medföljer.
    Pris 1000kr.

Copello pure Slalom 270 från ca -96 eller -97. Anders Bringdahl replica. Riktigt snabb slalombräda som skulle kunna användas av någon som tex kör GPS-Speed, men som inte vill lägga en större peng på bräda. Bra skick inga dingar. Kommer utan fena och fotstroppar.
    Pris: GRATIS.

Rigg
    Reptile v-cross 60% 400cm. RDM mast i fint skick, använd mindre än ett år. http://www.reptile-masts.com/base_RDMmasts.php?a=026
    Pris: 1400kr

Bom local spirit alu pro. Bra skick, använd ca 1 år. längd 140-190cm.
    Pris: 600kr

2 mastförlängare Local spirit SDM. pinkoppling. 45cm och 30cm.
    Pris per styck 99kr.

Vågsurfing
    NSP 6’6′ shortboard. Perfekt bräda om man vill gå från nybörjarbräda till shortboard eftersom den är rätt stor och är tämligen stabil för att vara en shortboard. Har surfats allt från kåsebergas slöa longboardvågor till tubade vågor i brasilien. Den har några dingar som är snyggt lagade. Skicket i övrigt är bra.
    Pris 900kr bara bräda, 1200kr med fin boardbag.

Neopren
    Neil Pryde 5000 5/3 våtdräkt damstorlek Euro 36 eller US 8. Nästan oanvänd och perfekt skick. Pris 400kr.
    Rip curl 5/3 dräkt. Nåt år gammal. Dragkedjan är sönder så det är svårt att dra upp den själv. Funkar om man har nån som hjälper till. Passar till någon som är 170 lång och väger runt 67kg.
    Pris: GRATIS

Övrigt
    Neil Pryde sitsele. Gammal och sliten.
    Pris: 99kr.

Prolimit Felix kitesele. Storlek M. Nåt år gammal.
    Pris 250kr.

Naish kitesele. Nåt år gammal, men är oanvänd. Storlek S
    Pris 300kr.

Epoxymast från 90-talet. ca 430, möjligen 460 lång.
    Pris: Gratis

Fiberspar reflex 3200 SDM topp trasig botten till 400cm-mast. Underdelen är trasig ca 50-70cm från botten och därför får man inte i en mastförlängare.
    Pris: Gratis.

Bom Nautix. Gammal bom som är i dåligt skick. Kommer inte ihåg vilken längt men har funkat till 4,0-5,3 segel har jag för mig.
    Pris: Gratis.

m3lk3r svarade 15 år, 1 månad sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • m3lk3r

Medlem
    28 september, 2010 vid 12:58

Som det är nu är jag inte intresserad av brädan, kan inte komma ner tyvärr!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications