Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing sitter å trycker på lite tippenfilm..

• zoolander

Medlem
    19 april, 2005 vid 19:07

skit bra.. såg även att legenden, mannen.. nu också myten var på plats! a.k.a.. krampan och var det björn man så slammade? varför va inte jag med.. fan va tradet!

bra filmat, skitbra

• pjoter

Medlem
    19 april, 2005 vid 19:29

go film!!! laugh.gif laugh.gif va värd dom timmar de tog å få hem den.

• kaiser

Medlem
    19 april, 2005 vid 19:54

jag filmade en hel del så jag kan ta på mig det

• matthias

Medlem
    19 april, 2005 vid 20:41

ännu mer action på den nya uppdaterade tippen2 (små ändringar bara)

• luuddee

Medlem
    19 april, 2005 vid 20:53

legenden fanns på plats men det var inte många som såg honom.. han syns bara för det tränade ögat.

• gogga

Medlem
    19 april, 2005 vid 21:09

var hittar man den här filmen nu? Vill ju ha en bra avslutning på denna jobbiga dag

• mrmille

Medlem
    19 april, 2005 vid 21:11
  • gogga

Medlem
    19 april, 2005 vid 21:14

jo, men jag kan inte ladda hem den… ”klicka på miniatyren för att ladda hem” men det går ju inte att klicka på den…

Gefla mes dator

• pjoter

Medlem
    19 april, 2005 vid 21:43

högerklicka på öppna i egen spelare eller va de nu står å spara som.

• kaiser

Medlem
    20 april, 2005 vid 07:42

mer kiteporr åt folket!

• stellan

Medlem
    20 april, 2005 vid 07:48

Matthias – Förslag. Använd hårdre komprimering eller tex wmv format så filerna inte är så förbenat stora. En 4 min film på steffö skulle klara sig med 1/4 av storleken. Mvh.. Mycket kul film!!!

• matthias

Medlem
    20 april, 2005 vid 08:05

men kvaliten blir ju bajs då..inte kul alls tycker jag. vill inte kasta alla pengarna jag lagt på en bra kamera i sjön.. tilläggas ska ju, att jag inte e särskillt vass på datorer så jag kan inte sånt med koprimering å sånt, jag gör bara de som står i prgrammet..men det blir väl sämre kvalite när man komprimerar?

• nic

Medlem
    20 april, 2005 vid 09:09

Det är bara konstarera,
    kidz med videokamera i handen
    är en tillgång att ha på stranden
    tongue.gif

(Du hittar nog divx-format-mpg eller något annan komprimering under exportera. Du väljer själv hur mycket du vill komprimera filmen men det ska inte behöva blir märkbart sämre kvalitet.)

nic

• matthias

Medlem
    20 april, 2005 vid 09:28

mm, men jag tog mpeg. wmv eeller va fan de heter blev ju apdållet och avi blev 900Mb. kör pinnacle studio 9..

• micken

Medlem
    20 april, 2005 vid 10:05

Håller med Matthias, det ska fan inte komprimeras sönder, det suger. 42% av Sveriges befolkning har bredband hemma (enligt dagens Computer Sweden smile.gif ) , då ska det inte vara något problem med stora filer. Sen är väl 900MB lite i värsta laget… grin.gif

Sida 2 av 3

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications