Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › sitter å trycker på lite tippenfilm..
- 
skit bra.. såg även att legenden, mannen.. nu också myten var på plats! a.k.a.. krampan och var det björn man så slammade? varför va inte jag med.. fan va tradet! bra filmat, skitbra 
- 
ännu mer action på den nya uppdaterade tippen2 (små ändringar bara) 
- 
legenden fanns på plats men det var inte många som såg honom.. han syns bara för det tränade ögat. 
- 
var hittar man den här filmen nu? Vill ju ha en bra avslutning på denna jobbiga dag 
- 
jo, men jag kan inte ladda hem den… ”klicka på miniatyren för att ladda hem” men det går ju inte att klicka på den… Gefla mes dator 
- 
högerklicka på öppna i egen spelare eller va de nu står å spara som. 
- 
Matthias – Förslag. Använd hårdre komprimering eller tex wmv format så filerna inte är så förbenat stora. En 4 min film på steffö skulle klara sig med 1/4 av storleken. Mvh.. Mycket kul film!!! 
- 
men kvaliten blir ju bajs då..inte kul alls tycker jag. vill inte kasta alla pengarna jag lagt på en bra kamera i sjön.. tilläggas ska ju, att jag inte e särskillt vass på datorer så jag kan inte sånt med koprimering å sånt, jag gör bara de som står i prgrammet..men det blir väl sämre kvalite när man komprimerar? 
- 
Det är bara konstarera, 
 kidz med videokamera i handen
 är en tillgång att ha på stranden
  (Du hittar nog divx-format-mpg eller något annan komprimering under exportera. Du väljer själv hur mycket du vill komprimera filmen men det ska inte behöva blir märkbart sämre kvalitet.) nic 
- 
mm, men jag tog mpeg. wmv eeller va fan de heter blev ju apdållet och avi blev 900Mb. kör pinnacle studio 9.. 
- 
Håller med Matthias, det ska fan inte komprimeras sönder, det suger. 42% av Sveriges befolkning har bredband hemma (enligt dagens Computer Sweden  ) , då ska det inte vara något problem med stora filer. Sen är väl 900MB lite i värsta laget… ) , då ska det inte vara något problem med stora filer. Sen är väl 900MB lite i värsta laget… 
Logga in för att svara.