Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sjögräs i Blekinge för tillfället?

• Sjögräs i Blekinge för tillfället?

Publicerad av fastforward på 16 juli, 2006 vid 20:25

Jag ska ner till Blekinge (Sölvesborg) i en vecka och hade tänkt ta med brädan. Ni har väl inte en massa sjögräs och annat jox i vattnet därnere? Det vore ju skönt att slippa köpa en sjögräsfena.

fastforward svarade 19 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 4 Svar
  • 4 Svar
  • Oregistrerad

Gäst
    17 juli, 2006 vid 07:35

Har inte varit ute, det blåser ju aldrig… men dom där långa flata jobbiga stråna finns det gott om i sandviken, ta med sjögräsfena!
    /Per

• fastforward

Medlem
    17 juli, 2006 vid 11:03

Arrrgh, typiskt. Jag har verkligen ingen lust att lägga 600-1000 på något jag kommer att använda så lite.

Nu ser det iofs ut som om det inte blåser i vilket fall så jag kanske lämnar brädan hemma…

• johanc

Medlem
    17 juli, 2006 vid 13:57

Klockrent!! En kille som är solidarisk.. Man vet ju att lämnad utrustning alltid innebär att behovet av nämnda utrustning kommer att uppstå..

Således kanondrag i blekinge en vecka framåt!!

😉

Johanc

• fastforward

Medlem
    17 juli, 2006 vid 14:25
    JohanC wrote:
    Klockrent!! En kille som är solidarisk.. Man vet ju att lämnad utrustning alltid innebär att behovet av nämnda utrustning kommer att uppstå..

Således kanondrag i blekinge en vecka framåt!!

😉

Johanc
    Ja precis – jag lämnar grejerna hemma (hör ni det vädergudar?). Om ni undrar vad det är för avlånga väskor med övertejpade loggor på mitt takräcke så är det bara mina 54 st badmintonracketar med tillhörande bollar – jag räknar kallt med att det ska vara helt vindstilla nere i Blekinge så att jag kan spela badminton utomhus… 😉

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications