Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Sjukt bra fotosession idag!!!
- 
		Sjukt bra fotosession idag!!!Publicerad av samhansson på 23 oktober, 2006 vid 20:05finfina små slappa men ack så branta högervågs jonaish svarade 19 år sedan 6 Medlemmar · 8 Svar
- 
			8 Svar
- 
Haru inga bilder på min kompis Eklov !?!? ellor fick han inte va med å leka?? 
- 
HugeO wrote:jonäss e gayhahahaa…Hugo å jag….mmmmm…ååå…bajs…ooo:grin:…………….ja drömmer;) åå fan vilken tur för mig att de va en dröm bara !! 
- 
jonaish wrote:Haru inga bilder på min kompis Eklov !?!?…..någon är käääääääääär. oh lalaaa 
- 
Inte nog med att Jonas är windsurfare… Han är bög med. Ungefär samma kategori som fågelskådare. 
- 
Krillan82 wrote:Inte nog med att Jonas är windsurfare… Han är bög med. Ungefär samma kategori som fågelskådare.hahahaaa…..jag hade lite…lr okej…många våtar drömmar om dig igår kväll:D Kan ju skicka ett mail om du vill veta mer om de;) haha Kan inte Patricool fixa en bög konf?? så HugÅ å Krillan kan snacka om deras gemensamma intresse för killar, bögar å så !?!? 
- 
victoria wrote:jonaish wrote:Haru inga bilder på min kompis Eklov !?!?…..någon är käääääääääär. oh lalaaa Så T.ex. om jag/du är kompis med dej/mig……så är jag oxå kär i daj/mig !??! ooooj… du är ju otrogen..så hur många dejtar du nu samtidigt med då ?? 😀 hahaaaa… 😉 
Logga in för att svara.