Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Sjukt hopp med kite!

• Sjukt hopp med kite!

Publicerad av anonym-anvandare på 22 oktober, 2002 vid 20:41

Hallå där! Vet att det är fel forum för kite här men såg en bild på kiteforumet som jag måste bara dela med mig, fast många kanske redan har sett den. Skitsamma, kolla och njut. Man ska inte ha höjdskräck när man seglar kite i alla fall! grin.gif

anders_hoffman svarade 23 år sedan 6 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • jeppe

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 21:01

Helsjukt.

Kan det vara hoppet – där en kitare ”råkade” hamna i en termik och steg 70m cirkus? Ser nästan så ut.

Såg på Eurosport igår, eller om det var Extrem kanalen, ett ganska långt program med en massa kite och vindsurfing från Maldiverna. En av kitarna brände av ett hopp över båthamnen med båthus och allt.

Respekt!!!

• anonym-anvandare

Medlem
    22 oktober, 2002 vid 23:16

Du har så rätt så! Termik eller vad det hette var det har jag för mig! Det är verkligen råfet respect vi snackar om men är man där och dinglar i linorna så är man nog rätt spak. Men kite gör så att adrenalinet riktigt börjar pumpa fastän jag aldrig testat det…hehe. Windsurfing är grymmt det också…SÅKLART!!! grin.gif

• tabi

Medlem
    23 oktober, 2002 vid 08:52

bilden finns oxå under Freestyle/Wave under namnet ”fetast trick för stunden” eller nåt..! där skrev nån att snubben va gammal fallskärmshoppare så han fixade det..! bra mäktigt iaf! smirk.gif

• voodoo

Medlem
    23 oktober, 2002 vid 09:18

JAg har sett högre hoppp som ser ungefär likadana ut och som sker på nästan samma sätt fast med fallskärm, som är superradikalt!

• borje

Medlem
    23 oktober, 2002 vid 09:27

Såg skapligt mysigt ut att luffa runt på Maldiverna och lattja i vattnet på diverse sätt.
    Tittar man ut genom fönstret så ser det inte riktigt likadant ut.

• anders_hoffman

Medlem
    23 oktober, 2002 vid 10:52

Har hort att han blev upphissad i en lina bara for att sla rekord om hur hogt han kunde komma???

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications