Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › sjysst skatetrick
-
sjysst skatetrick
Publicerad av pjoter på 23 juli, 2009 vid 08:40[ame=”http://www.youtube.com/watch?v=V3FBof2RqmA&feature=channel”]YouTube – Standing palmflip on skateboard (progress clips)[/ame]
När får vi se den här Henke?
jode svarade 16 år, 3 månader sedan 4 Medlemmar · 5 Svar -
5 Svar
-
vilken jubelidiot, vemfan står stilla och gör trick? det är jhu som att stå o göra hardflip stillastående och hur snyggt är de ? 😛
-
För att han är en parkour/freerunningkille kanske? Enligt mig är skate (alltså brädleken å inte krillan) rätt fult som det är med undantag för bigair grejerna så om det är stillastående eller i 5km/h är strunt samma.
Förresten, vad är en hardflip? när man snurrar brädan runt kotten efter att tänkt på pamela anderson?
-
Jode;561083 wrote:vilken jubelidiot, vemfan står stilla och gör trick? det är jhu som att stå o göra hardflip stillastående och hur snyggt är de ? 😛
Hahaha. Jag satt och väntade på att få se akrobatiken på en rullande bräda, men icke.
-
sourra;561157 wrote:Hahaha. Jag satt och väntade på att få se akrobatiken på en rullande bräda, men icke.
Hehe ja jag trodde att de va de som skulle vara höjdpunkten i tricket. Ajja kanske kommer en annan gång
Logga in för att svara.