Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Slalom, Speed & Racing › Skälåker i kväll!
-
Skälåker i kväll!
Publicerad av culing på 9 augusti, 2005 vid 09:45Jag och Micke Undanvind åker till Gålö ieftermiddag med gpserna i högsta hugg.
Finns det fler speedsugna?
Pärgetwet svarade 20 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 15 Svar -
15 Svar
-
Jag laddar 276-an, och provar för första gången sen kraschen ifjol.

-
kommer förmodligen omvinden kommer vilken tid dra ni dit.
-
Sugen som en gris! tyvärr går tåget hem för att ladda med pasta o potatis innför morgondagen på Salnö…

Speeda på!
-
Äh, Boman du bangar alltid på surf söderut. Kom igen nu. Om du har tur så kanske du kommer med på film. Du kan ju köra Salnö imorgon också, eller är du så gammal så du inte orkar 2 dagar

-
eehhh gammal beror ju på vem man pratar med..
men två dagars surf är nog inga problem för min del än så länge.
Söderut surfar jag gärna, har ju varit på öland en vecka och i varberg, ska ner till öland snart igen!!
Däremot unvdiker jag gärna Sthlms köer och söker mig öster ut till mer öppna vatten….
-
kom gjorde ju man men inte vinden.

men man var inte ensam där på årets största bomköring räknade till upp mot 50 bilar på parkering.
hade väl max på gps 5kn men det var när jag gick hem. -
Körde med bra tryck i ca 5 minuter men då regnade så mycket att man inte såg ett skit.
28.5 knop på gpsen, men det kändes som 50 i ansiktet med regnat piskande. -
Vilken djä… blåsning…..tokkulingvarning men det blev nada
Så besviken var det längesedan jag var! -
Känner igen detta…har stått standby i 2 dagar nu i Gävle. Progosen idag var 11-16m/s. resultatet: typ 6-7m/s. Jobbar itället….
-
Måste lyckas med det till hösten….Ska du ner om det blir speedweekend på Haga? Kanske går att fixa till en samåkning?
ps. GPS är beställd, borde komma om et par dar
-
Jag är liksom med o roddar i grejen så nog borde jag vara där

Samåka…självklart, du kör och jag dr…..
-
Tänkte snarare att du skulle ta genvägen förbi Sandviken och hämta upp mig:-)
-
Svar till:
Jag är liksom med o roddar i grejen så nog borde jag vara där

Samåka…självklart, du kör och jag dr…..
[/ QUOTE ]
När blir det av då, nästa kuling?
-
Nästa kuling är beställd men tyvärr restnoterad för tillfället. Återkommer med besked när leverantör levererar

Logga in för att svara.