Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skall jag någon gång ha en torrdräkt igen skall jag ha denna!
-
Skall jag någon gång ha en torrdräkt igen skall jag ha denna!
Publicerad av larssa på 25 september, 2008 vid 18:25johnk svarade 16 år, 7 månader sedan 12 Medlemmar · 12 Svar -
12 Svar
-
kan inte bestämma mig och det är skitcoolt eller asfult…
Men nytänkade är det i alla fall… -
jag tycker den ser riktigt nice ut, men jag tror inte den där huvan är en bra idé. bli dragen under vattnet med en stor huva känns inte alls bra..
-
Gadget;502605 wrote:vad kostar den?
ca 675 dollar
-
det är svincoolt, bara att inse! spelar ingen roll hur opraktisk den må vara, och hur otroligt kall den där baggy lilla tunna luvan ser ut att vara.
hade jag inte haft en svingrym vinterdräkt redan hade jag lätt införskaffat -
Lite dyr än så länge men jag tror nog detta kommer fler alternativ.
Hade den inte varit så dyr så hade jag nog köpt -
@johanneslarsson 502651 wrote:
de bästa med den va ju gylfen
Instämmer. Nyckelfickan är najs också, som finns på andra torrdräkter också visserligen, men inte på min. Saknar båda som fan!
-
någon som har nördat på torrdräkten och vet i vilket material den är gjord av? Är det i klass med mustos HPX? isf är det ju sjukt billigt, mustos kostar ju över tio.
-
hehe. jag vill ha den fast bara om man kan styra om den så den funkar både på vintern (som skal) och på sommarn i vattnet.
-
@Mav 502854 wrote:
hehe. jag vill ha den fast bara om man kan styra om den så den funkar både på vintern (som skal) och på sommarn i vattnet.
För snö-aktiviteter? He he. Fan vilket meck. Det är nog inte så najs med latex-tätningar och nylon-overall när man kör sånt.
Sen kan man fråga sig hur bra det funkar om man har en vandrande HP-leash på selen under skaljackan(?) Tror inte man ser i sidled så bra med huvan på heller så den är nog on beach only. Fast djävligt snygg är den. Jag ska ta med ett skal ner till varberg och testa 🙂
Logga in för att svara.