Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skall någon ut idag?

• patrikol

Medlem
    10 november, 2003 vid 08:11

Ja Henke skateare och Jag skall ner till näset i dag. Har du fått in någon UDS ännu? Tänkte filma lite vilken tid skall du ner där? Blev inget idag frown.gif Nästa gång som gäller för mig blir Torsdag eller Fredag om vindgudarna är med oss!

• kitelife

Medlem
    10 november, 2003 vid 08:13

jag tar nog en runda i lundåkra hamnen idag, vet inte tid ännu men kan skriva innan jag åker om någon vill med…

//Pan

• dmp

Medlem
    10 november, 2003 vid 10:15

jag e på till lundåkra om det blir snaart..

• ozzcarr

Medlem
    10 november, 2003 vid 11:22

Jag e sugen! Men i så fall typ näset eller ljunghuset. NÄr hade ni tänkt er?

• sirgomez

Medlem
    10 november, 2003 vid 15:00

det var skoj, men väldigt byig i lundåkra – och så var det kall om fingrarna. men det funkade i våtdräkt!
    och så sitter man igen på jobbet och ”efternjuter” kite-session igår smile.gif gott med träningsverk – man vet att man har gjord nåt

• patrikol

Medlem
    10 november, 2003 vid 16:26

Nu blev man ju inte det minsta avis! wink.gif Härligt! Hoppas själv på torsdag eller fredag.

• melker

Medlem
    10 november, 2003 vid 16:33

Patrikol – var ni aldrig i ljunghusen idag ? jag är sugen på att dra ut framåt Tor- Fre det ser ut att bli lite varmare då.

• patrikol

Medlem
    10 november, 2003 vid 16:37

Nej det blev inget hade Sam och Henke tvekade. Men torsdag Fredag är jag barnfri så blåser det bara mellan 6-12 så är jag på vattnet någonstans då. cool.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications