-
skall till halmstad över midsommarhelgen
hej jag skall till halmstad över midsommar helgen vart ska jag kita på lör resp sön förklara gjärna med bilbeeskrivning
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › skall till halmstad över midsommarhelgen
hej jag skall till halmstad över midsommar helgen vart ska jag kita på lör resp sön förklara gjärna med bilbeeskrivning
du tar bilen o kör mot stan, svänger höger in mot centrum, hittar en lämplig parkering, och sätter bilen resten av helgen, för det är MIDSOMMAR o då dricker man sprit, det har kungen ordinerat hela svenska folket.
det är kite förbud i hela halmstad fredag till söndag, o därmed basta.
ps. om du trotsar förbudet så kan du alltid svänga vänster efter Nissanbron (rödljus) och köra hela vägen ner till hamnen o hitta dogge på höger sida, men akta dig….
Hej surfbasse!
Kul att du kommer till halmstad och skall surfa lite under helgen. Jag försöker mig på en bildbeskrivnig, här kan du köra på lördag
här kommer en till där det funkar i halmstad på söndag lycka till
ps. staine hälsar
Logga in för att svara.
Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.
Hantera pushnotiser