Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skåne i morgon – Söndag ?
- 
		Skåne i morgon – Söndag ?Publicerad av melker på 23 augusti, 2003 vid 15:42Har missat båda superdagarna nu, men ger mig ut i morgon bitti. Nordväst ?? hmm Nån som ska ut nånstans i skånelandet nån med planerna ?? Eller är alla helt slut efter dagens o gårdagens vindar ?? sidpiraya svarade 22 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 7 Svar
- 
			7 Svar
- 
vi ska till habo… 
 patrik och henke…. är där vi 10 tiden tror jag.. du får gärna henga på om du behöver hjälp med draken och så…
 henke
- 
Vi är två till som skall ut i morgon. Ser det inte ut att bli bättre på tippen enligt vindriktningen?   
- 
Jag är ruskigt sugen på att köra imorgon men jag har bara en drake, en på 15.4, och den är för stor i dessa vindarna för mig. Ingen som har lust att låna ut en lite mindre till mig?=) 
- 
6 m/s? kanon! Då är problemet imorgon bara bakfyllan som man ska bekämpa, den eviga kampen mellan ont och gott. Ses i vattnet! 
- 
fan Melker klart vi ska ut i morn.. ring mig i morgon, jag kommor dock vara lite bakis så om du vill ut tidigt så får du dra ur innan, annars är jag på vid lunch tid.. 
Logga in för att svara.