Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skåne imorrn!

• anonym-anvandare

Medlem
    16 januari, 2003 vid 17:25

kolla på lbws webcam: http://www.lbws.com och inser att det ligger is i hela jävla bukten säkert en 150-200m ut. Var där själv idag och kollade och iset ligger hela vägen till änden av piren och det blir jävligt jobbigt att går över det och sen sjösätta sig. Hur kommer man in igen, det är ju några meter djupt vid iskanten… Och haboljung är också fullt med is, fy faan. Jag drar till sydkusten imorgon för att kolla läget, antar att iset har släpt där.

• jonasp

Medlem
    16 januari, 2003 vid 17:47

Hur tjocka är dom? jag lånade ett par dykarhandskar som är precis som dom du beskrev till premiären förra året.
    Det var fullkomligt omöjligt att få ett bra grepp om bommen.

• waterboy

Medlem
    16 januari, 2003 vid 20:40

Hej igen

har kört med dom en gång, det funkade sådär. om man tar ut all luft så blir de smidigare, men kramp? har aldrig fått kramp när jag surfat…, så jag vet inte. tjockleken vet jag inte heller, men de är gjorda för jollesegling och där måste man va rätt smidig i händerna, antar att dykarhandskar e klumpigare.
    men skriver mer när jag tar premiärturen, isen ligger fortfarande i sthlm.
    /abbe

• imported_borje

Medlem
    16 januari, 2003 vid 20:49

Är det ingen som har rockat idag?
    Blåste ju pungdrag på västkusten!

• skarabe

Medlem
    17 januari, 2003 vid 07:51

Hallo Arnout! God fortsättning. Ring mig om det ser OK ut söderöver och ni ska ut – Festen är ju inte förrän på kvällen smile.gif Det verkar dock som vinden kommer att svika till i morgon..

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skåne imorrn!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.