- 
		Skåne surfing och klubbarHej Har nyligen sagt upp mig från mitt nuvarande jobb och har precis börjat min ”ledighet” som vara till 1:e september då jag börjar ett nytt. Jag kommer således ha mycket tid över för surf (passar bra då att jag inhandlat nytt inför säsongen…  ). Prylarna och jag befinner oss i Helsingborg, men bilen kan styras vart som helst.. Frågan är då vart?? Det givna svaret är ju där det blåser och dit kommer jag ju att kunna åka. Men var finns alla bra spots? Och var finns de lokala klubbarna? Hittade en del klubbar genom SBFs hemsida, men saknar sådana som Klagshamn(?), fler i södra Skåne (typ Ystad, Skanör etc…) ). Prylarna och jag befinner oss i Helsingborg, men bilen kan styras vart som helst.. Frågan är då vart?? Det givna svaret är ju där det blåser och dit kommer jag ju att kunna åka. Men var finns alla bra spots? Och var finns de lokala klubbarna? Hittade en del klubbar genom SBFs hemsida, men saknar sådana som Klagshamn(?), fler i södra Skåne (typ Ystad, Skanör etc…)Hjälp? /Mem 
Logga in för att svara.