Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skånesurf i helgen
-
Skånesurf i helgen
Publicerad av stellan på 2 december, 2004 vid 11:08Det ser ut att bli rikitg milt. Uppåt 9 grader. Bäst chanser på söndagen men ev vind redan på lördag. Västligt så det är Habo som gäller här nere.
Jag vet att alla är sugna men vilka är på?
Höres.stellan svarade 20 år, 11 månader sedan 11 Medlemmar · 26 Svar -
26 Svar
-
Jag funderar på det. Men vet inte var än bara, är ju inte lika kallt i Habo som här på sydkusten, så det lutar åt det.
-
Ja va fan kanske dax att ta tag i surfandet. Satsar också på Sön.
-
Härligt att höra ifrån dig igen! Hur är det med den gamla kroppen bättre i foten nu eller?
-
jag är på på lördag stellan… Lite öl på kvällen sen kanske?
-
Fan vad kul att så många är på! Visst blir det lite öl. Varför inte ha en After Kite på Fagans i Malmö. DVS om det blir vind på lördag. Jag kommer att åka ut och kolla iallfall.
Tja -
Svar till:
Jag funderar på det. Men vet inte var än bara, är ju inte lika kallt i Habo som här på sydkusten, så det lutar åt det.
[/ QUOTE ]
Kommer till Ystad över julen. Går det åka vid Sandhammaren? Eller vid några andra badplatser? Brukar det finnas snö runt jul? Om det finns någon snö på slätterna mellan Ystad och Svarte och går det så fall att snowkita där då?

-
Sandhammaren funkar på på allt från ost, men vid ostligt kör vi i mossbystrand, abbekås. Vi snowkitade en dag här förra året på ngt fält uppe vid romeleåsen, så det är nog inte så mycket att hoppas på.
Logga in för att svara.