Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skåningar avråds från att gå ut!

• mrmille

Medlem
    8 januari, 2005 vid 14:56

Ta det lugnt du, det kommer till oss också mad.gif

• walle

Medlem
    8 januari, 2005 vid 15:24

japp var just ute och lät min svåger testa en trinerkite grin.gif grin.gif grin.gif

• mrmille

Medlem
    8 januari, 2005 vid 16:12

Svar till:

japp var just ute och lät min svåger testa en trinerkite grin.gif grin.gif grin.gif

[/ QUOTE ]

Hehe, det är så man får passa sig även med dem dagar som dessa. Kommer orkanen in funderar jag på att låna sambons stringtrosor och kasta upp i ett par snören

• eddie

Medlem
    8 januari, 2005 vid 16:13

Tur att just skåningar är lite runda, trinda o goa… Tyngdpunkten lite längre ner helt enkelt.
    Dessutom har de alltid hela ansiktet nerkletat med stekflott. Det sista hjälper lite mot kylan som vi inte har här nere. Men det förstnämnda är bra när man vill stå stadigt i byarna.

• luuddee

Medlem
    8 januari, 2005 vid 16:39

nån som e sugen.. cool.gif

• melker

Medlem
    8 januari, 2005 vid 17:24

Så vi drog ner till havet. Fy faan vilket drag. Inte en chans att ens försöka stå upp när byarna kom in.

• patrikol

Medlem
    8 januari, 2005 vid 18:42

Så in i fast jag tror jag får byta ner mig ett par steg tror att 14 blir svår att kanta emot med. wink.gif

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications