Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skanör i morgon- testa?
-
Skanör i morgon- testa?
Publicerad av southsurf på 18 augusti, 2011 vid 19:46Hänger nere på Skanörsstranden hela dagen i morgon.
Bara att komma dit om suget finns att testa nån Tablasbräda eller kanske en trevlig kite från Mutiny Kites:grin:Ses där!!!
southsurf svarade 13 år, 8 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Eklov;666266 wrote:Vilken tid kommer ni att vara där?
Vi är där, garanterat, kl ett och antaglligen ännu tidigare. Sen blir det förhoppningsvis till skymning.
Ses i morn!
-
Jag har surfat vid väg 100 några gånger men aldrig ute vid Skanör. Ser på satellitbilden att det finns ett par större vattenpölar vid hamnen, kan man surfa plattvatten där?
-
pontusande;666283 wrote:Jag har surfat vid väg 100 några gånger men aldrig ute vid Skanör. Ser på satellitbilden att det finns ett par större vattenpölar vid hamnen, kan man surfa plattvatten där?
Nja, så mkt till plattvatten är det förstås inte men det ska ju blåsa ganska bra i morgon och då blir det iaf lie ”cleanare” mellan vågorna.
O menar du de små dammarna (flommarna) i naturreservatet så är det nog inte att rekommendera:wink:
-
JagkallasPiotrellerPete;666315 wrote:jag joinar också
Gott! Håller på att packa kitesen nu så är nere snart!
Logga in för att svara.