Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skanörs hamn norra lördag. Rapport tack
- 
		Skanörs hamn norra lördag. Rapport tackPublicerad av mackan på 5 november, 2004 vid 21:48finns det nån brat som pallar cruisa ut till skanörs hamn (norra) i morgon bitti och sen smälla upp en rapport här, eller skicka ett sms? Mackan 0705 533 337 lalliso svarade 20 år, 11 månader sedan 8 Medlemmar · 26 Svar
- 
			26 Svar
- 
Jag kan nog fixa det. 
 Ring vid 10.00 för en rapport
 0702150827
- 
Yes 
 Jag var uppe och kollade i Skanör. Det var inte jätte bra tryck i vinden men jag tror att det kommer barssa på litta senare. Men just nu skinner solen och det verkar gött Jag och Hed tänkte dra ut vi 1300 typ. Ring om du e sugen
- 
vi kör klockan 10.30 så vi e där typ 11.30 nått. be there or be there 
- 
Har vaknat nu.. Ser ju rikigt gött ut men blåser väl lite? Ring när du ser detta 
- 
Jag får ju inte tag på dig.,.. jag drar ner till skanörs hamn NU! Mackan och co var där redan… ses där nere!” 
- 
gottfolk. varför drog ni så tidigt??? kom i o f s en regnskur men sen var det så jevla gött!! finfin solnedgång. förbered er på release för den fede filmen YOUTH GONE WILD …snart på steffo snart i din dator!!! 
- 
Tja vetifan var jag ska lägga ut den?? Just nu är det en imagefil på 310 mb. Har man VLC player eller deamon tools (kanske ngt annat program som funkar också?) så går den att kolla på där. Håller på att fixa en vanlig videofil av den också. 
Logga in för att svara.