Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skeåne idao

• Skeåne idao

Publicerad av kungdenknege på 19 oktober, 2002 vid 08:09

Om någon ska till Soptippen, Lomma eller Habo kan snälla, skriv en liten snutt här. Min farsa blir så lycklig när han hör att jag inte ska segla själv att han kanske till och med kör mig dit jag ska =)

kungdenknege svarade 23 år sedan 2 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • skarabe

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 08:30

Blåser det då? Jag kikar allt vad jag orkar på kartorna, men inte ett jota.. Är det OK på tippen är jag där!!

• kungdenknege

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 08:35

Enligt DMI så ska det öka på rätt gött på tippen under dagen… 8-11 för att vara exakt, och där brukar det ju dessutom vara 11 och inte 8…

• kungdenknege

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 08:40

DET KOMMER NU!!!! 10.7 i medel i Lomma, och mätaren är ändå lite i lä från N. GÖÖTTTTTTTTTTTTTTTTTTTT!!!!!!!!!

• skarabe

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 08:42

Allright – får väl dra ner och kolla läget. Sitter i morgonrocken nu, så det tar väl en liten stund.. Är på på G att dra?

• kungdenknege

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 08:45

Njä det är jag nog inte… Måste vänta tills min farsa kommer vid 12 eller nåt.. Har dessutom en bit ner, men du har ingen rolig mobil man kan ringa till och fråga hur det är där nere innan man sticker?

• skarabe

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 08:49

Du är från Malmö väl?? Synd att jag ställt ut bussen hos mina parenteser, annars hadr du kunnat åka med mig. Har tyvärr inget tackräcke till min bil, så grejorna fyller upp allt passagerarutrymme.. Jag finns på 0730-356757. Hoppas jag hinner ladda upp mitt batteri, det tog slut i morse! Ses kanske där då!

• kungdenknege

Medlem
    19 oktober, 2002 vid 08:51

Ajaj, men tack iaf. =) Jag ringer dig om nån timme & kollar läget, blåser det så ses vi där!! Ha d gott & lycka till!

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Skeåne idao

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.