-
Skellefteå
Nån runt om i Skellefteå som är ute och kitar nu för tiden? Vet att det funnits några här och där. Själv nybörjare som ej hunnit med alltför mkt än pga oexisterande vind men det tar sig:smile:
Ciao
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skellefteå
Nån runt om i Skellefteå som är ute och kitar nu för tiden? Vet att det funnits några här och där. Själv nybörjare som ej hunnit med alltför mkt än pga oexisterande vind men det tar sig:smile:
Ciao
Hejsan!
Jag är också nybörjare i skellefteå (100% nybörjare :blush:).
Jag anmälde mig precis till en kurs på KiteSweden. Tror ni det blir några fler innan vintern?
Jag har egentligen alltid varit intresserad av vågsurfing men det har inte blivit så ofta man fått chansen att prova på med det. Upptäckte precis Kitesurfing vilket man kan hålla på med i Sverige också! 🙂
Sorry flyttade därifrån 2006. Rekommenderar att ni gör detsamma. Skåne is da shit.
Jag och min flickvän körde lite i skellefteå men nu bor vi i Örnsköldsvik. Jag kan rekomendera Byske havsbad som vår-/höstspot, kör ut med bilen längs vägen som går ner till piren på södra delen av stranden så slipper ni bära grejerna så långt.
På vintern är ju varuträsket fint att köra på, det blir hyggligt jämn vind där på vintern med tjock is och mycket snö.
Logga in för att svara.
Hantera pushnotiser
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skellefteå
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.