Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skitvenom 19!!

• Skitvenom 19!!

Publicerad av tobas på 20 juli, 2006 vid 08:10

Var ute med min skitvenom 19 härom dagen i riktig fisvind. Alla andra draukar hade fallit från skyn och folk simmade som tokiga. Själv fortsatte jag att låta en väninna öva vattenstart(inte av drauken dock) och även om hon inte kunde åka vidare så kom hon i alla fall upp och skitvenomen bara flög o flög. Vinden fortsatte att lägga sig men Per o Ylva som var på besök på Öin hade med sig en hemmagjord pråm av plywood. Med denna kunde jag då ge mig ut och ta höjd med lätthet, farten som den stora brädan gav gjorde det tom möjligt att hoppa lite. Vad det kan ha blåst, ja en sisådär 3-4 m/s. Betänk då oxå att denna drauke med en annan bräda kan jag hålla upp till dryga 10 m/s. Men som sagt det är ju bara skit………………

Hade det gött och skit ner er alla. / TOBAS

PS! Intressant tråd den där om skitvenomen, säger inte som mycket om drauken för den vet vi ju alla att den bara är skit utan om alla de som tog chansen att stötta Bulten i dennes frustration. Intressant mycket intressant!!DS!

mrmille svarade 19 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • mrmille

Medlem
    20 juli, 2006 vid 09:24

Upp med den bittra minen Tobas
    Hoppas på att kunna ta hem ett par V2-19 så du får prova istället. Skillnaden är ganska stor faktiskt 🙂

Logga in för att svara.

PNFPB Install PWA using share icon

Installera våran app genom att klicka på delningsikonen och välj sedan "Lägg till på hemskärmen". I MacOS väljer du, "Lägg till i Dock". Klicka sedan på ikonen på hemskärmen/dockan och logga in som vanligt.

Hantera pushnotiser

notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications
notification icon
Vill du få notiser om nya inlägg, händelser och nyheter?
notification icon
You are subscribed to notifications

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Skitvenom 19!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.