Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Skon sele
-
Skon sele
Publicerad av brickan på 1 juli, 2006 vid 06:51Nu har man skavsar pa ryggen fran den gamla slitna selen!
Behover en ny som ar skon nar man inte har vatdrackt!sidpiraya svarade 19 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Får hem några Pro-limit Hadlow till veckan eller början av nästa för 995 sek.
Har provat min 4-5 gånger och tycker den är kanon. Sitter bra , ger bra stöd utan att vara för styv.Har mjuka kanter och på yterna som ligger mot kroppen för att inte dina problem ska uppstå.
http://www.pro-limit.com/displayitemv3comp.php?item_id=3239
Hör av dig om du eller någon annan vill ha mera bilder eller köpa
Peter
Den totala lösningen -
patlove, brickan!
kan du inte segla upp och hämta oss i mynningen så kan du prova min…
-
Brickan wrote:Nu har man skavsar pa ryggen fran den gamla slitna selen!
Behover en ny som ar skon nar man inte har vatdrackt!
Brickan, du ska ha en ”Session” sele från OceanRodeo!
har kört en hel del med min nu och den e den skönaste jag testat 🙂
-
Tjoo!
Ska också köpa en sele och vill gärna ha förslag på någon bra… Har kikat på ”Session” och ”Mystic Warrior” men inte provat någon än.. Tar gärna kommentarer till dessa o vart de finns att köpa för ett bra pris :cool2:
Tror jag kan få prova Mystics men session-selen vet jag inte vilka som säljer (i närheten av Karlskoga alltså lr. Linköping då jag ska dit snart) Kasnke är bra att testa storlek innan man köper iaf.
-
Lärs wrote:Tjoo!
Ska också köpa en sele och vill gärna ha förslag på någon bra… Har kikat på ”Session” och ”Mystic Warrior” men inte provat någon än.. Tar gärna kommentarer till dessa o vart de finns att köpa för ett bra pris :cool2:
Tror jag kan få prova Mystics men session-selen vet jag inte vilka som säljer (i närheten av Karlskoga alltså lr. Linköping då jag ska dit snart) Kasnke är bra att testa storlek innan man köper iaf.
Jag kör ju i bland i Varamon/östergötland… så ”Session” kan du testa!
-
Gammal är bäst köp en mystic.
fast pat loven ser rätt bra ut med
Logga in för att svara.